Chosiso Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 har letet litt rundt på nettet nå.. men finner ingen ''fine'' avatarer.. søkt på google men finner ingen brae der.. noen som vet hvor jeg kan finne?? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva med å lage en selv? Jeg har alltid funnet noe jeg har likt i et bilde e.l. og "klipt" det ut, redigert litt og lagret det i max 75x75 pixler slik at jeg kan bruke samme avatar i alle forum's jeg er medlem i (noen har det som max grense). Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kan jo også bare søke på 80 x 80 på google... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Synes at jeg har sett så mange som bruker denne: , så du kan slenge deg på bølgen du også Neida... ta et fint bilde av deg selv slik som jeg har gjort, så alle kan se hvor pen du er Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Så er det bare å finne et sted å legge ut det bildte man skal ha.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det burde ikke være noe problem! Er vel ikke mange internett abbonnement som ikke tilbyr hjemmeside plass. Hvis du ikke vet hvordan man setter opp hjemmesider, ftp ol. Så kan det være at de har en forklaring til det. Og hvis du fortsatt står fast så bare søk litt påforumet eller evt. lag en ny post! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Her på eurobate.com finner du mange mms, ems ol. Du kan ta URL'en fra et bilde å bruke d... d gjør jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 kan jo også bare søke på 80 x 80 på google... har gjort det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå