Gustav mahler Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hei ! Driver og lurer på om jeg skal kjøpe meg et JVC DV2000 kamera brukt. Det eneste problemet nitt er at jeg ikke finner ut av hvor mye video kameraet koster i butikken nå . Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Jensus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei! JVC GR-DV2000 gikk ut av produksjon for flere år siden, så jeg tviler du finner det nytt i noen butikk i dag. Jeg har selv gr-dv3000 modellen som også er på vei ut av markedet. Nyeste modell i norge er gr-dv4000. Dette får du rett under 10.000kr og er veldig mye bedre spesifisert en 2000modellen.. Men får du 2000 modellen billig, så er det ikke noe å lure på. For et dårlig kamera er det ikke... Lenke til kommentar
Gustav mahler Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Kan kanskje få det for rundt 6500 kr med 3 timer nytt bateri. Er det et røver kjøp ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kan kanskje få det for rundt 6500 kr med 3 timer nytt bateri. Er det et røver kjøp ? Ville ikke gitt så mye for det. Husk, det er gammelt, og nye kamera har mye bedre spesifikasjoner. For selv om det nytt kostet mer enn tilsvarende kamera i dag, betyr det ikke at det er bedre. Prisene har sunket drastisk. 4-5000 kroner? Hva sier dere andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå