Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel skrur ned prisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de nå bare kunne sørge for at linjene er stabile også... Har vært fryktelig ustabilt i det siste, jeg får marerittaktige flashbacks fra den tidlige UPC-tida... :scared:

Ustabile ? Det er nok du som er ganske uheldig da desverre, har hatt linjen siden Mars i fjor og kan ikke si meg annet en sinnsykt fornøyd. Har ikke hatt NOE nedetid, og har oppstått to problemer siden jeg fikk linja. NGT er knall :thumbup:

Lenke til kommentar
Ustabile ? Det er nok du som er ganske uheldig da desverre, har hatt linjen siden Mars i fjor og kan ikke si meg annet en sinnsykt fornøyd. Har ikke hatt NOE nedetid, og har oppstått to problemer siden jeg fikk linja. NGT er knall :thumbup:

Joda, jeg har hatt NGT i snart tre år jeg, og det har funket upåklagelig frem til nå. Men etter at de begynnte å skru opp hastigheten har det blitt verre og verre. Den helga i fjor da de skrudde opp hastigheten hos alle til 8Mbits (eller var det 4?), var jeg i praksis uten nett hele helga...

Derfor flashbacks til UPC... Alt funket helt fint der også, helt til de fikk så mange brukere at utstyret ble overbelastet... Da gikk det rett vest... Men men, jeg aner ikke om det er det som er tilfellet her med NGT... Kanskje det bare er tilfeldigheter, og lokale problemer... Håper jo på det da...

Lenke til kommentar

personlig mener jeg at ngt kan brenne... :devil:

Jeg kjenner en indre kvalme hver gang jeg hører at

ngt skrur opp hastigheten eller senker prisen. :cry:

Problemet er vel egentlig at de ikke gidder å bygge ut,

slik at jeg også kan få gleden av ngt !! :cool:

Så jeg vil bare si.. SEES TIL SOMMEREN.. SÅ SKAL VI SE

HVEM SOM LER SIST !!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Bravo 1000, 1 Mbps inn/384 Kbps ut, 398,- (uforandret)

Charlie 1500 1,5 Mbps inn/512 Kbps ut, 498,- (6% prisreduksjon)

Delta 2000, 2 Mbps inn/640 Kbps ut, 598,- (20% prisreduksjon)

Delta 3000, 3 Mbps inn/704 Kbps ut, 798,- (6% prisreduksjon)

Echo, 8 Mbps inn/864 Kbps ut, 998,- (20% prisreduksjon)

meeen pga ngt ikke har sitt utstyr i sentralen vår så kan jeg kun få 1mbit.

(selvfølgelig telenor sentral)

:cry::cry:

Lenke til kommentar

Mens det er snakk om NGT,er det noen (spesielt i Trondheimsområdet) som har merka ustabilitet den siste uka? Har Delta 2000 (2048/640) men de siste dagene har jeg kun fått rundt 1024/192. NGT har feilmeldt linja,men det tar sikkert litt tid før Telenor får ræva i gir. Satans irriterende å ha pinglefart :thumbdown:

Lenke til kommentar
Setter de ned prisene automatisk (kommer nedsatt pris på neste regning) eller må man ringe å mase?

De gjør det automatisk, med mindre du har meldt deg på et spesialtilbud. De som f.eks. har brukt oppgraderingstilbudene NGT har hatt til ekstra lav pris av og til, må sansynligvis ringe. Ihvertfall måtte jeg det...

Lenke til kommentar
personlig mener jeg at ngt kan brenne... :devil:

Mhm... for da får du ihvertfall mulighet til å få NGT.

Jeg kjenner en indre kvalme hver gang jeg hører at

ngt skrur opp hastigheten eller senker prisen. :cry:

Problemet er vel egentlig at de ikke gidder å bygge ut,

slik at jeg også kan få gleden av ngt !!  :cool:

Misunnelig, altså. Dårlig egenskap. La oss som kan få NGT glede oss over det. Hvorfor skal vi bli fratatt ett gode bare fordi du ikke kan få det? NGT forplikter seg ikke til å levere til alle i Norge.

Så jeg vil bare si.. SEES TIL SOMMEREN.. SÅ SKAL VI SE

HVEM SOM LER SIST !!

Hadde vært greit å vite hvorfor... hvis du har noe svar da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...