Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hotmail error

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite irriterende problem, når jeg er i hotmail inboksen min og berører ikonene øverst på oppgave linjen, så får jeg en "A Runtime error has occured, do you wish to debug?" beskjed.

Først trodde jeg det var feil i java, men nå har jeg re-installert det et par ganger uten resultat. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har aktivert feilsøking i skript, derfor får du feilen og det stopper opp. Nyttig for programmerere og de som lager egne websider, men her er da løsningen din:

Åpne IE, Gå på Verktøy/Alternativer for internett/ velg avansert Tab her:

Under seksjonen VISNING finner du et valg som heter "Deaktiver feilsøking i script", denne krysser du av, og visp er problemet løst.

Bare så det er sagt, nå må dere lære å søke i forumet, for dette er besvart tidligere. hadde du søkt på IE og script eller IE og feilmelding så hadde løsningen poppet opp.

Lenke til kommentar

Hallo, les litt da. Opera støtter ikke feilsøking i skript, så selvfølgelig går den greit.

Dette er faktisk en funksjon som skrus på først når du har installert et eller annet program som kan redigere HTML kode eller programmeringsverktøy, og da er det en bra funksjon bortsett fra at du får oppdage hvor mange feil det finnes i skript på web.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...