bjorn432 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal installere windows 95 via harddisken, men så viser det seg at partisjonen er for liten så jeg lurte på om det var noen filer på cd-en jeg kunne ta bort for å gjøre installasjonen mindre. jeg lurte på om det gikk å fjerne en mappe som het funstuff. den inneholder 2 videoer, noen bilder og noen filer med endelsen .MAZ .TEX hvis dere veit om noen andre mapper eller filer man kan fjerne hadde det vært fint, må fjerne 100MB IKKE svar at jeg skal bruke partition magic eller lignende for det er utelukket. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Under installasjonen får du spørsmål at du ønsker vanlig eller detaljert installasjon. Velger du detaljert kan du velge hva du ønsker å legge inn. Men i hvilket år lever du i egentlig Ikke nok plass for Win'95!?! Det tar jo ikke akkurat noe særlig med plass... Jeg ville anbefalt en liten oppgradering her Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal installere det for å spille noen gamle spill. vanlig installasjon funker ikke så derfor hadde jeg tenkt til å prøve flat install Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 finnes jo en 5mb versjon av win98 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå