bazzo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg vil at når en fyller inn i en form og klikker submit, så skal siden formen genererer åpnes i en <iframe> på en annen .html side. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du legger denne javascripten i head på den html fila som formen generere: denne hindrer at siden kan bli åpnet utenom frame. <script language=javascript type = "text/javascript"> <!-- Skjule script for eldre nettlesere if (top.location == self.location) { top.location.href = "din side med ifram.html/php/asp" } // Slutt script --> </script> Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 den fungerer ikke den nei. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 den fungerer ikke den nei. Hva skjer da? Brukes denne iframe-siden for å vise andre sider...? Gi litt mere info Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 lager en form i en hovedside "index.htm" og så når en klikker submit, skal infoen som php skriver inn i en <iframe> i et annet html dokument (siden skal åpnes "_self") "annenside.htm" når jeg la inn javascriptet, gikk det ikke an og åpne "index.htm" Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Kan ikke du skrive en a4 side med step-by-step pseudokode. Skjønner ikke bæret av hva du mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå