Ullsokk Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har et merkelig prblem med com1 porten i win2k..når pc'en skal koble seg til videokameraet får jeg følgende melding.. "Error ID 1 Check the power supply Continue?" Noen som vet hva jeg kan gjøre?? å, forresten, jeg har prøvd å klikke på continue! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 noen som vet noe?? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 er dette tilfeldigvis et sony videokamera? jeg har et og det virker umulig og koble til com porten (noe som fungerte helt fint i 98se!) " dette skyldes kansje softwaren e.l prøv og laste ned site vers. av progget fra produsenten " Lenke til kommentar
baldymann Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 23:44, Draco skrev:Jeg har et merkelig prblem med com1 porten i win2k..når pc'en skal koble seg til videokameraet får jeg følgende melding.."Error ID 1Check the power supplyContinue?"Noen som vet hva jeg kan gjøre??å, forresten, jeg har prøvd å klikke på continue! Win2k har et com-port problem iht Microsoft - søk på support-siden deres så finner du stoff som omtaler dette. Selvfølgelig kan du ha dumpet borti et annet problem, men jeg ville nå likevel ha sjekket MS support. Har selv vært borti lignende ting i jobb-sammenheng ... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Det er et JVC kamera og det funka i win98, samme problem som deg.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 prøv http://www.jvcservice.com/custrel/download.htm her er det kansje en nyere versjon av progget [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-03-17 15:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå