Gå til innhold

TEST: Den store LCD-testen: Del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefin test! :thumbs:

 

Jeg har selv Samsung SyncMaster 193T som jeg er kjempefornøyd med! Samsung leverer utrolig bra LCD-skjermer (de med DVI selvsagt) til en meget fornuftig pris. Det eneste negative er at Komplett leverer Samsung LCD-skjermer uten DVI-kabel, mens det ifølge Samsung egentlig skal følge med DVI-kabel. Så husk å bestille DVI-kabel utenom når du kjøper Samsung LCD-skjerm hos Komplett.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Det eneste negative er at Komplett leverer Samsung LCD-skjermer uten DVI-kabel, mens det ifølge Samsung egentlig skal følge med DVI-kabel.  Så husk å bestille DVI-kabel utenom når du kjøper Samsung LCD-skjerm hos Komplett.

Bedre å kjøpe dual DVI selv til store skjermer enn å betale ekstra for singel, så det synes jeg bare er bra :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Nå som den store testen endelig er her

snakkes det om den til både fjærn og nær

 

Frem til nå har alle ventet i spenning

selv savner jeg å se MIN kjenning

 

Testen faller nok i smak hos de fleste

selv om mange venter på den neste

 

Vi takker Dahle og de andre for testen

det såg ut som det var den reneste festen!

 

ps: er det på tide å slutte nå? ;)

 

_

johanf

Endret av johanf
Lenke til kommentar
Trodde Eizo kom til å ta 1.plassen jeg! :dontgetit:

Eizo tok jo 1.plass i en kategori da :) At Eizo ikke kom til å gå av med sammenlagtseieren var egentlig ikke så overraskende. Vil du ha Eizo som sammenlagtvinner så må man lese f.eks PCWorldNorge. De legger ingen vekt på ghosting, nesten ingenting på pris og omtrent alt på bildekvalitet i office/bildebehandlingsbruk.

 

Folk bør lese *omtalene* av skjermene og ikke se seg blinde på pallplasseringer. Tross alt forskjell hva vi legger vekt på.

 

Håper denne skjermtesten setter en ny standard for hvor mange produkter HW.no tar med i sine rounduper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...