ahpadt Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 ahpadt: Skjønner hva du mener, men husk at 17" lcd nesten tilsvarer 19" CRT i synlig bilde da Joda "But I like it niice aaand biiig" Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Gratulerer med en veldig oversiktlig og bra test..... Selv klarte jeg ikke å vente på testen før jeg kjøpte skjerm, men jeg gjorde jo et valg jeg er fornøyd med. Samsung 173T.... Er veldig fornøyd med den skjermen og det ser jeg at dere er også.... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Bra test ja. Ser dere har bilde av 173T i svart utførelse, hvor fant dere den? Har bare sett silver... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Spriograf. Vi testet sølv med sort kant rundt (ikke slik bilde er) men den lar seg skaffe. Ta kontakt med en webbutikk så ordner de det garantert Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du/dere burde jo fått en stor belønning fra Samsung for den testen. - Tror det er mange som kjøper 173t for tiden. Bestillte 3 stk til jobben i dag! Gleder meg til å få testet dem ut. Sitter forresten på en Viewsonic VP171 for tiden. Den er for så vidt bra, men jeg er ikke helt fornøyd med fargegjengivelsen. Klarer ikke å skille godt mellom de to lyseste nyansene mot hvit og fargene endrer seg også noe i forhold til hvor rett på skjermen du sitter. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 gleder meg til tilbakemeldingen fra deg Øl_Mariachi. jeg vet du vil like disse. Benytt gjerme samme testmetode som det vi gjorde Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Benytt gjerme samme testmetode som det vi gjorde Det skal jeg også gjøre. Med god hjelp fra enden da (håper jeg) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Da er det tirsdag, noen som har kjøpt skjerm og har noen tilbakemeldinger??? Lenke til kommentar
straksvep Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har bestilt en 213T, håper denne får like bra omtale som 173T. Vil denne være med i del 2 av testen? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er jo tøft å se hvordan store webshopper klistrer på "anbefalt av hardware.no" og "1. plass i spilltesten (hardware.no)" på skjermene de selger... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har bestilt en 213T, håper denne får like bra omtale som 173T. Vil denne være med i del 2 av testen? den er med i del 2 av testen. Lenke til kommentar
shagrat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg fikk min 173T i går. er ekstremt fornøy til nå. den er ekstremt rå på fargegjengivelse og foto. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg fikk min 173T i går. er ekstremt fornøy til nå. den er ekstremt rå på fargegjengivelse og foto. gleder meg å høre. Så det vi skrev om den stemmer i dine øyne? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Databutikken skryter av at de har en 12ms skjerm... BenQ http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=BEFP767-12 DrErling Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vi har den på jobben (to stk), men jeg får ikke lov til å ta den med hjem for å teste... De som sitter med den jobber med programmering og webdesign, riktignok fra laptop med vga, men jeg må si at kvaliteten slettes ikke er avskrekkende. Heller ei i film er den ille, selv om jeg ikke har noe skikkelig å sammenligne med der og da Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Databutikken skryter av at de har en 12ms skjerm... BenQ http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=BEFP767-12 DrErling Benq skjermen er testet her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=99907 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg bare lurer på en ting... er det noen her som har erfaringer med Philips LCD skjermer? Jeg antar at de er gode, siden Philips lager både utmerkede CRT skjermer og TV'er. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Da er det tirsdag, noen som har kjøpt skjerm og har noen tilbakemeldinger??? Ja Øyvind, da var min Nec 1760NX-BK bestillt, håper den lever opp til forventningene! Når jeg først var i gang ble det en 36,7gb raptor på meg og, raid0 er i siget med andre ord! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 caliber- gi tilbakemelding da;) Tror du kommer til å bli happy Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 caliber- gi tilbakemelding da;) Tror du kommer til å bli happy Tror jeg og, men var hardt å se de sure 5150 kronene bli fradratt kontoen... Det tar seg sikkert opp igjen! Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå