Joachim_F Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tilhengere av Championship Manager-serien kan glede seg - Sports Interactive har kunngjort at de jobber med et nytt fotballmanagerspill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Gleder meg skikkelig til spillet Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Vi har oppdatert artikkelen med litt ekstra informasjon fra den offisielle pressemeldingen (vi var naturligvis på pletten med denne nyheten før pressemeldingen kom ). Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ser skikkelig bra ut på bildene. Gleder meg som en liten unge. Tror og håper at Eidos går på tryne så det synger med CM5. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ser skikkelig bra ut på bildene. Gleder meg som en liten unge. Tror og håper at Eidos går på tryne så det synger med CM5. Tror nok at dette blir det beste spillet, men skal ikke se bort ifra at CM5 også kan bli en godbit Er vel ikke Eidos som skal lage det neste CM, men Beautiful Game Studios..om det ikke er en intern gruppe i Eidos da Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Er vel ikke Eidos som skal lage det neste CM, men Beautiful Game Studios..om det ikke er en intern gruppe i Eidos da Beautiful Game Studios er et internt utviklerteam hos Eidos, ja. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er vel ikke Eidos som skal lage det neste CM, men Beautiful Game Studios..om det ikke er en intern gruppe i Eidos da Beautiful Game Studios er et internt utviklerteam hos Eidos, ja. Ok..da kan en vel kanskje si det på den måten Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Eg gleder meg som ein liten unge! Detta blir dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg