sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 http://home.c2i.net/w-252140/patch.html Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Dette er vel feil forum for slikt ?? Hardware.no eller Gamer.no er nok mer oppdatert på spill o.l. Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Dette er vel feil forum for slikt ??Hardware.no eller Gamer.no er nok mer oppdatert på spill o.l. Vel, egentlig ikke! Dette er noe jeg har fått råd om å laste ned da jeg stadig får feilmelding i Pinnacle Studio 8. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Eh...mulig det er jeg som er helt på jordet her, men hva i Guds navn og rike har Pinnacle Studio 8 med spillet Diablo å gjøre da? Får du virkelig råd fra Pinnacle Studio 8 om å installere en Diablo-patch for å unngå feilmeldinger??? Endret 12. februar 2004 av Jungel Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Nei, jeg lurte på om det var denne patch jeg kunne laste ned.. men takk for hjelpen, for jeg har nå forstått at det ikke var riktige patch Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. ("Patch" brukes generelt om oppdateringer. Søkte du på "patch" på Kvasir og fant denne?) Du finner oppdateringer til Studio 8 her. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå