roaldhansen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Trenger litt hjelp her. Følgende symptomer på at noe er galt: finner ut at jeg skal kaste bort litt tid, og bestemmer meg for å spille Heros of Might and Magic. Spillet starter, det leses fra spill-cd'en, og jeg velger "start new game". men i det jeg skal til å spille det nye spillet som jeg nettopp startet, så skjer en av to ting 1: spillet går rett ut i windows igjen, uten å gi noen som helst forklaring på hvorfor. ingen feilmeldinger... ingenting 2: maskinen booter på nytt... at maskinen plutselig får lyst til å ta seg en omstart pleier også å skje når jeg er inni kontroll panel - legg til/fjern programmer. da fryser maskinen, når jeg prøver å fjerne større applikasjoner som jeg ikke trenger lenger. (half-life, mask of eternity, norton a.v) så... hva pokker skal en stakkar gjøre? å formatere og installere på nytt tar lang tid! men det ser ut som om det er eneste løsning. det problemet med at maskinen fryser/rebooter skjer også når jeg kjører opp win2k i sikkerhetsmodus. (kontroll panel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå