Gå til innhold

Spill til Linux?

Anbefalte innlegg

Har akkurat innstallert Fedora Core1, og er klar for å ta det i bruk. Utvalget av spill som følger med appellerer vel ikke så voldsomt til meg (bortsett fra freeciv, seff ;))

Er det noen steder hvor det selges linux-spill? Hvilke spill kan evt. skaffes? Noen spill som funker bra i Wine/WineX? Noen kommentarer ang. spilling i linux i det hele tatt?

Noen andre som bruker linux forresten?

venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo da, Stig... Jeg har vært både der og på happypenguin, men jeg var egentlig ute etter evt. synspunkter fra andre her på forumet ang. spill de synes er verdt å prøve.

Har lastet ned Linux klienten til NeverwinterNights nå, og skal se hvordan den liker maskinen min når jeg kommer hjem... Hvis jeg i det hele tatt får den til å virke... Tastaturet mitt slutta å virke når X-serveren startet opp :p ... kan det ha noe med at det står microsoft på tastaturet å gjøre? ;)

Lenke til kommentar

Jepp. helt enig. Dersom man ikke måtte configge tonnevis av filer, kopiere ditt og datt for å få spill o.l. til å funke, ville jeg brukt Linux hele tiden. Men slik der det nok desverre ikke :roll:

Liker ikke å måtte være nødt til å sette meg skikkelig inn i ting for å få de til å fungere littegranne.

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
hvordan , å spille å installere cs 1.5 i linux......sliter med linux i seg selv jeg.

linux---veldig avangsert og jævlig dårlig bruker vennlighet. :no:  :no:  :no:  :no:  :no:  :no:  :no:  :no:

brukervennlighet og nybegynnervennlighet er to helt forskjellige ting :yes:

forøverig virker rtcw, nwn og ut2004-demo utmerket :)

Endret av Arntfinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...