namnam Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Finn en gammel 21" skjerm på skroten - kutt av tube med vinkelsliper og spyl fosforet i en dunk som leveres som spesialsøppel. Der kan du jorde hovedkortet, og så kan de som ser på skjermen få rett når de tror 'dataen' er der inne Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Finn en gammel 21" skjerm på skroten - kutt av tube med vinkelsliper og spyl fosforet i en dunk som leveres som spesialsøppel. Der kan du jorde hovedkortet, og så kan de som ser på skjermen få rett når de tror 'dataen' er der inne Har du prøvd og kappe bilderøret før? Det anbelfales ikke! Noen kamerater gjorde det for en liten stund siden med en gammel tv ( ), men med røret festet fast og en "knekkemekanisme" til å lage hull i røret. Og resultatet? Tar ikke i mye når jeg sier at man kan drepe... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Haha, lego er jo genialt! Jeg skal sette sammen en CS-server av gammel HW nå, og det hadde jo vært såååå fett å bygge den inn i LEGO! Jeg må prøve... *hente ned godsakene fra loftet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå