Gå til innhold

PC som ikke ligner PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er nesten sånn att man kan putten en mini-itx inni et gammelt skjermkort nå vettu. Før var skjermkortta like svære som dagens hk og i dag er pcne like store som gamle skjermkort;)

 

 

Mem du bygg den inn i senga og heng en LCD skjerm over hue der su pleier og ligge og mus og tastatur plass ornder du

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vil bare nevne at om dere følger litt med på netthandelen.no så kan det godt være dere får tak på et uberbillig "kabinett" - det dukker opp noen små kasser og puffer o.l. man kan bruke som kabinett. Det er sånne 5 minutters auksjoner, så det er mulighet for å få de meget billig - bare følg med på forsiden.

Lenke til kommentar
Mitt tips:

 

Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn.

 

Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC!

 

Jeg synes idéen min var god, jeg.

ehhhhh. kondens

Lenke til kommentar
Kjøp deg det største vaffelhjernet du finner, riv ut innmaten, legg inn en sånn mini-itx hk med via cpu og vips så har du vaffelpc deluxe!

hey, nå syns jeg vi begynner å bli litt vel rasistiske her! :scared:

 

 

:p

 

Som noen andre før meg: Lego ;D

Jepp, det var en genial idè, har 30kg lego på loftet :D Bruker du techniclego og katoder, vil det stråle ut av alle hullene! :)

Lenke til kommentar
PC i høytaleren.. Hva tenker men med!  HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder.

går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. ;)

Det er magneten i høytaleren som ødelegger. Og jeg sier dette bare en gang..

FOR ALL DEL, ikke sett pcen i nærheten av høytalere som ikke er godkjent for det. Kun pc høytalere fungerer til dette...

 

To kamerater av meg brukte en hølytaler som bordbein og satt pcen i nærheten og begge måtte formatere. Han ene fikk faktisk harddisken ubrukeligjort....

Lenke til kommentar
Bygg pcen inn i en støvsuger og la kabelsnellen til strømkabelen være igjen og koble den i psu, så trekker du skjermkabelen gjennom selve støvsuge røret.

eller la støvsugeren fungere og sette den på revers og bruke den som cpu kjøler :p

Du kan jo ikke sette den i revers da! ut-lufta på støvsugeren er jo dritvarm! Den brukes til å kjøle ned motoren!!!! Men ellers: ja det hadde vært jævlig god kjøling med en støvsugermotor. Men hva med vibrasjoner? Tror det hadde blitt en del bad sector'er. Og for ikke å snakke om støyen da mann! Kunne kanskje brukt en sånnn støvsuger der du kan variere på sugetrykket, men jeg tror ikke jeg hadde orka å høre på støvsugern i lengda. Men det hadde vært gøy som en "konsept-pc" for å vise frem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...