TomWhittaker Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Som noen andre før meg: Lego ;D Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det er nesten sånn att man kan putten en mini-itx inni et gammelt skjermkort nå vettu. Før var skjermkortta like svære som dagens hk og i dag er pcne like store som gamle skjermkort;) Mem du bygg den inn i senga og heng en LCD skjerm over hue der su pleier og ligge og mus og tastatur plass ornder du Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg tenkte på å bygge inn i en gitar en gang.. Det endte med koffert.. http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...5&t=228701&st=0 Lenke til kommentar
cc Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vil bare nevne at om dere følger litt med på netthandelen.no så kan det godt være dere får tak på et uberbillig "kabinett" - det dukker opp noen små kasser og puffer o.l. man kan bruke som kabinett. Det er sånne 5 minutters auksjoner, så det er mulighet for å få de meget billig - bare følg med på forsiden. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. ehhhhh. kondens Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kjøp deg det største vaffelhjernet du finner, riv ut innmaten, legg inn en sånn mini-itx hk med via cpu og vips så har du vaffelpc deluxe! hey, nå syns jeg vi begynner å bli litt vel rasistiske her! Som noen andre før meg: Lego ;D Jepp, det var en genial idè, har 30kg lego på loftet Bruker du techniclego og katoder, vil det stråle ut av alle hullene! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kjøp deg det største vaffelhjernet du finner, riv ut innmaten, legg inn en sånn mini-itx hk med via cpu og vips så har du vaffelpc deluxe! hey, nå syns jeg vi begynner å bli litt vel rasistiske her! Tenk om de kjøper en av foreldrene dine å bygger Pc inni!! Det er dårlig holdning til faget. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 blir det kondens inne i en plastkasse som datan er i....?...hjelper vifter mot kondenseringa? Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva med å bygge PC'n sin inni en kombinert forsterker/cdspiller, da kan du få en barebone av slaget!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bygge pcen inn i en skuff som jeg gjør Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder. går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. Det er magneten i høytaleren som ødelegger. Og jeg sier dette bare en gang.. FOR ALL DEL, ikke sett pcen i nærheten av høytalere som ikke er godkjent for det. Kun pc høytalere fungerer til dette... To kamerater av meg brukte en hølytaler som bordbein og satt pcen i nærheten og begge måtte formatere. Han ene fikk faktisk harddisken ubrukeligjort.... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) kan jeg ha sub'en til creative 6.1 settet mitt ved siden av pc'en? har hatt den der snart et år uten problemer. Edit: inlegg 150 Endret 27. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 noen som har vurdert å bygge PC'en inn i ett eller annet ikea-skap? for eksempel ett av disse http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...177&cattype=sub Lenke til kommentar
eNix Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bygg det inn på dashbordet av bilen. he he eller en gammel microbølgeovn Lenke til kommentar
GSM Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bygg pcen inn i en støvsuger og la kabelsnellen til strømkabelen være igjen og koble den i psu, så trekker du skjermkabelen gjennom selve støvsuge røret. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Bygg pcen inn i en støvsuger og la kabelsnellen til strømkabelen være igjen og koble den i psu, så trekker du skjermkabelen gjennom selve støvsuge røret. eller la støvsugeren fungere og sette den på revers og bruke den som cpu kjøler Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Bygg pcen inn i en støvsuger og la kabelsnellen til strømkabelen være igjen og koble den i psu, så trekker du skjermkabelen gjennom selve støvsuge røret. eller la støvsugeren fungere og sette den på revers og bruke den som cpu kjøler Du kan jo ikke sette den i revers da! ut-lufta på støvsugeren er jo dritvarm! Den brukes til å kjøle ned motoren!!!! Men ellers: ja det hadde vært jævlig god kjøling med en støvsugermotor. Men hva med vibrasjoner? Tror det hadde blitt en del bad sector'er. Og for ikke å snakke om støyen da mann! Kunne kanskje brukt en sånnn støvsuger der du kan variere på sugetrykket, men jeg tror ikke jeg hadde orka å høre på støvsugern i lengda. Men det hadde vært gøy som en "konsept-pc" for å vise frem... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Vil noen av disse idèene bli satt til live, eller er det bare en oppsumering av hva som kan la seg gjøre? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 feteste casemodden EVER! beskrivelse av prosjektet her: http://www4.justnet.ne.jp/~kat/pc/ern/eeren.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå