Gå til innhold

PC som ikke ligner PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som hadde vært kult var om du tok et rør og satte to store vifter i vær sin ende som begge blåste en vei, slik at det bra luftgjennomstrømning i røret. pc'en setter du i midten av røret. Da ville du fått en bra luftkjølt pc som ikke ligner en pc.

Ideen fikk jeg da jeg kjørte gjennom en tunnel og så de svære viftene i taket som gir luftgjennomstrømning gjennom tunnelen.

Lenke til kommentar
Lag en ePc!(eMac)

Kjøp en LCD-skjerm. Så bygger du alt (pc'en og skjerm) in inn i en gammel CRT-skjerm!

Så maler du pc'en blå/grønn p sidem og lag ett handtak!

=ePc

Den ideén likte jeg az. heheh... ville vært praktisk på lan oxo :thumbs:

Jo det er en god ide, det ligner ikke en PC, MEN det er allerede gjort og han som gjorde det fikk det til VELDIG bra og da mener jeg rett og slett prikkfritt!

Lenke til kommentar

jeg liker denne.Har laget en slik selv, men gjorde det litt annerledes. Min går nesten ikke ann å se er moddet da jeg ikke saget hull til bakplaten til hk på baksiden av nes'en. Og jeg flyttet ikke på joystick pluggene. Det eneste som "avslører" min mod er at det er en strøm plugg på baksiden av den :yes:

Denne er også konge tøff. Vil lage sånn når jeg får neste stipend :p

For ikke å glemme brødrister pcen

 

Edit: Trykkleif. enda en trykkleif.

Endret av GSM
Lenke til kommentar
WOW!

Velkommen til forumet Vaktmestern, og gratulerer med en glimrende link! Den som fortsatt måtte ha flust med legoklosser; "Go for it"!

Tusen takk for velkomsten.

Jeg fikk linken hos en venn.

 

Man får sikkert litt "status" om man har et kabinett laget av Lego.

Tror ikke jeg skal prøve meg på det med det første.

Lenke til kommentar

Den feteste PCen må være å bare kjøpe et lite vanlig grått kabb, pusse... pusse.... pusse litt til.... og så har man et nydelig kabb, i børstet stål!! Sett inn plexi i side, topp, og gjerne fler steder. Og bruke penger på HW istedenfor deler til mod!

 

LEGO mod er noe jeg vil se! Vet dere om noe sted det er gjordt?? Hvis ikke gleder jeg meg til Workloggen til noen..... :yes:

Lenke til kommentar
LEGO mod er noe jeg vil se! Vet dere om noe sted det er gjordt?? Hvis ikke gleder jeg meg til Workloggen til noen.....  :yes:

Se i posten min litt over så finner du en link til en Lego mod.

Ja, og så ville jeg nesten ta for gitt at dere har sjekket ut casemod-galleriet til overklokking.no før dere begynte å poste rundt på forumet her.... men hvis ikke, så ta en titt her: http://www.overklokking.no/casemods/leserg...iv/1/index.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...