Prizefighter Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hva med en "Do" som nevnt med sirkulerende fluorisert vann i. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Seriøst, med de kabinettene som det blir solgt mest av i dag, så synes jeg det er en større utfordring å få pcen til å se ut som en pc, enn å få den til å se ut som noe annet... Vis meg et standard kabinett! Finnes ikke? DrE Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Seriøst, med de kabinettene som det blir solgt mest av i dag, så synes jeg det er en større utfordring å få pcen til å se ut som en pc, enn å få den til å se ut som noe annet... Vis meg et standard kabinett! Finnes ikke? DrE Aopen, chieftec, antec, compucase, lian li, I&S... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det som hadde vært kult var om du tok et rør og satte to store vifter i vær sin ende som begge blåste en vei, slik at det bra luftgjennomstrømning i røret. pc'en setter du i midten av røret. Da ville du fått en bra luftkjølt pc som ikke ligner en pc. Ideen fikk jeg da jeg kjørte gjennom en tunnel og så de svære viftene i taket som gir luftgjennomstrømning gjennom tunnelen. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Om du har tenkt å lage en casemod av Lego bør du skjekke ut dette: http://home.hawaii.rr.com/chowfamily/lego/ Det bør dere andre også forresten. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 WOW! Velkommen til forumet Vaktmestern, og gratulerer med en glimrende link! Den som fortsatt måtte ha flust med legoklosser; "Go for it"! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Lag en ePc!(eMac)Kjøp en LCD-skjerm. Så bygger du alt (pc'en og skjerm) in inn i en gammel CRT-skjerm! Så maler du pc'en blå/grønn p sidem og lag ett handtak! =ePc Den ideén likte jeg az. heheh... ville vært praktisk på lan oxo Jo det er en god ide, det ligner ikke en PC, MEN det er allerede gjort og han som gjorde det fikk det til VELDIG bra og da mener jeg rett og slett prikkfritt! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) jeg liker denne.Har laget en slik selv, men gjorde det litt annerledes. Min går nesten ikke ann å se er moddet da jeg ikke saget hull til bakplaten til hk på baksiden av nes'en. Og jeg flyttet ikke på joystick pluggene. Det eneste som "avslører" min mod er at det er en strøm plugg på baksiden av den Denne er også konge tøff. Vil lage sånn når jeg får neste stipend For ikke å glemme brødrister pcen Edit: Trykkleif. enda en trykkleif. Endret 29. februar 2004 av GSM Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 WOW!Velkommen til forumet Vaktmestern, og gratulerer med en glimrende link! Den som fortsatt måtte ha flust med legoklosser; "Go for it"! Tusen takk for velkomsten. Jeg fikk linken hos en venn. Man får sikkert litt "status" om man har et kabinett laget av Lego. Tror ikke jeg skal prøve meg på det med det første. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Den feteste PCen må være å bare kjøpe et lite vanlig grått kabb, pusse... pusse.... pusse litt til.... og så har man et nydelig kabb, i børstet stål!! Sett inn plexi i side, topp, og gjerne fler steder. Og bruke penger på HW istedenfor deler til mod! LEGO mod er noe jeg vil se! Vet dere om noe sted det er gjordt?? Hvis ikke gleder jeg meg til Workloggen til noen..... Lenke til kommentar
zh Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg pussa ett gammelt kabinett med en flap disc til vinkelslipertn! det ble sykt fett! har bilje, men har ingen plass til å legge det ut... noen som har en plass å poste? home.no funkai kke som den skulle.... Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 LEGO mod er noe jeg vil se! Vet dere om noe sted det er gjordt?? Hvis ikke gleder jeg meg til Workloggen til noen..... Se i posten min litt over så finner du en link til en Lego mod. Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bygg pc'en i en (stor) potteplante, og plant ettellerannet grønt oppå den. bare ikke sett den slik at noen får lyst til å vanne den!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 joda.. selvsagt, så må den vannes, ellers så dør planten, man fikser det bare slik at vannet ikke når komponentene.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Bygg pc'en i en (stor) potteplante, og plant ettellerannet grønt oppå den. bare ikke sett den slik at noen får lyst til å vanne den!! Du har en mindre potte inni som du har planten i. Lenke til kommentar
cc Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 LEGO mod er noe jeg vil se! Vet dere om noe sted det er gjordt?? Hvis ikke gleder jeg meg til Workloggen til noen..... Se i posten min litt over så finner du en link til en Lego mod. Ja, og så ville jeg nesten ta for gitt at dere har sjekket ut casemod-galleriet til overklokking.no før dere begynte å poste rundt på forumet her.... men hvis ikke, så ta en titt her: http://www.overklokking.no/casemods/leserg...iv/1/index.html Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Morsomt dere likte ideen min om LEGO kasse. Her er en Lego mod. Håper du legger ut Worklog hvis du starter å bygge et LEGO kabinett. Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Glem det med pc i skjerm. Det har blitt gjort. HUSKER NOEN APPLE ELLER. Bygg den i noe bærbart. Koffort, sekk, bag ol. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg pussa ett gammelt kabinett med en flap disc til vinkelslipertn! det ble sykt fett! har bilje, men har ingen plass til å legge det ut... noen som har en plass å poste? home.no funkai kke som den skulle.... http://imageshack.us/ <---- gratis bilde uploader Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg har tenkt på stol (for lenge siden) men det ble veldi upraktiskt siden du må ha kabler. men heller nå på med og lage en inni en standar koffert, og det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå