Zeph Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skaff litt plexi, eit akvarium, fisker, og litt forskjellig. Lag maskina vanntett med framdelen stikker ut på eine sida av akvariumet for CD-rom osv. Så har du fisker svømmande rundt PC'en Lenke til kommentar
SnoelK Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lag en ePc!(eMac)Kjøp en LCD-skjerm. Så bygger du alt (pc'en og skjerm) in inn i en gammel CRT-skjerm! Så maler du pc'en blå/grønn p sidem og lag ett handtak! =ePc Den ideén likte jeg az. heheh... ville vært praktisk på lan oxo Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) kan bygge denn inn i ein slik ein fotokoffert du finn slike under hus, hjem og hage // vesker // fotovesker stilig og enkel på lan Endret 17. februar 2004 av imastard Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bygg den inn i veggen! Det hadde vært fett veit du! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bygg den inn i en isbre... All your cooling needs are satisfied! Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 en DVD spiller.. finner nok det på miljøstasjon e.l.. så røsker du ut all innmaten, erstatter det med mini atx hk, o.l... plasser f.eks rød katode bak det "sotede vinduet i fronten", eller evt. lcd display ? jeg har sjekket, og det går fett å lodde om fra eject knappen på dvd spiller til cdrom o.l... vell vell.. gl!!! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 "huske" l ag et stativ der pcen kan henge og dingle. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) bygg inn i en koffert! ClearPC Secret Agent Briefcase Endret 17. februar 2004 av Olaaaaa Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 hmm.. mye kult her ja.... Lurte på om jeg skal pelle fra hverandre min gamle grundig videospiller og ta innmaten til en shuttle.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hmm.. mye kult her ja.... Lurte på om jeg skal pelle fra hverandre min gamle grundig videospiller og ta innmaten til en shuttle.... Det kan bli dårlig plass:) Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hva med å bygge den inn i en stor bok? Finn på noe skikkelig sært iallefall! Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jammen, pc i en stol høres da FETT UT! Den derre røde stolen... hvor får man kjøpt den? Ville vært råfett å ha på lan ja! MÅ HA MÅ HA. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder. går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. Det er ikke nødvendigvis vibrasjonene som er det værste. Det er magnetfeltet... Men såklart, en kunne jo laget en eller annen form for magnetskjerm rundt hdd'en. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Prøv å bygg den i et gammelt mini-kjølesk ap da.. så får du ganske bra kjøling Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 http://www.wymenfan.com/tux/ der har du en casemod uten om det vanlige der kan du kanskje finne inspirasjon Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ... HVa med og ta en litt eldre TV ? .. Røske ut alt, "skjerm" kan du flekke ut og gjøre om til plexi.. Og power/volum/kanal knapper kan du sikkert få nytte av Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder. går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. Ikke Diskant? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Har bygget en pc in i den gamle NES'en min Sykt trangt, men det gikk. Ta deg en tur til Mini Itx.com for inspirasjon. Her er et bilde av NES PC (ikke min men min er nesten helt lik, bare litt finere ) Endret 23. februar 2004 av GSM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå