HolgerL Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. kondens da mann.............. Neida, det er da bare å av-ise litt med et skrujern...banker du hardt nok inn, så får du av det meste Lenke til kommentar
McThomson Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva med å putte en PC inn i en do? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. kondens da mann.............. Neida, det er da bare å av-ise litt med et skrujern...banker du hardt nok inn, så får du av det meste haha lykke til Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bygg PC inn i kroppen din. Da får du sikkert automatisk superevner alla RoboCop. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva med å bygge en oppi en pappeske eller noe lignendes Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Lego ideen hørtes sinnsykt heit ut! *drar på lekebutikk* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. kondens da mann.............. Neida, det er da bare å av-ise litt med et skrujern...banker du hardt nok inn, så får du av det meste men hva med kondens? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. kondens da mann.............. Neida, det er da bare å av-ise litt med et skrujern...banker du hardt nok inn, så får du av det meste men hva med kondens? Ikke tenk på den jonas...det finnes viktigere ting, slik som KONDENS ! ! ! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hva med å putte en PC inn i en do? Hmm ingen dårlig ide, Hvis prosessoren blir for varm er det bare å dra i for vannkjøling. edit: å ikke tenk en gang på kondens. Endret 14. februar 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 likte i den med lego ..... Tror jeg skal ta en tur innom barndoms hjemmet og se hva jeg har liggende .. var rå på lego når jeg var liten hadde mange bøtter med det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) likte i den med lego ..... Tror jeg skal ta en tur innom barndoms hjemmet og se hva jeg har liggende .. var rå på lego når jeg var liten hadde mange bøtter med det Jeg husker jeg hadde flere store ESKER med lego... EDIT: Tror ikke at LEGO er så digg ved høye temperaturer...blir mykt, også siger hele dataen ned i en klump Endret 14. februar 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med "dassen"... Legoklosser og superlim....det gjør susen...og husk hull til viftene!!! right... Bygg med superlim og freshe farger. gjerne motiver på sida. Kanskje bygge inn vinduer oxo? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 inni en verktøykasse med håndtak så har du bærbar stasjonær Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Gå på loppemarked eller Fretex og kjøp en gammel radio, riv ut innmaten (hvis du ikke er gammel-radio-romantiker da) og bygg inn en mini-itx maskin i den. Du kan evt modifisere brytere og potmeter-hjul til å styre ting og tang. DrE Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja, kan så si gjøre alt mulig bare du har litt penger Ta en titt på bit-tech Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lag en ePc!(eMac) Kjøp en LCD-skjerm. Så bygger du alt (pc'en og skjerm) in inn i en gammel CRT-skjerm! Så maler du pc'en blå/grønn p sidem og lag ett handtak! =ePc Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så noen andre hadde kommet med forslaget å lage den i en stol.. Dette var jo en genial idè!! Tenk deg når du skal på lan og sånt! Hvor deilig er ikke det? sitte på pc'n! Du kan jo bygge den i denne: Tenk deg all den deiligheten! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Så noen andre hadde kommet med forslaget å lage den i en stol..Dette var jo en genial idè!! Tenk deg når du skal på lan og sånt! Hvor deilig er ikke det? sitte på pc'n! Du kan jo bygge den i denne: Tenk deg all den deiligheten! varmt Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bygg PC'n din inni en Xbox, hvis du har økonomi til det Det kunne blitt drit tøft, hvis man hadde gjort det ordentlig. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bygg den inn i en kasse full av bananer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå