RickRoll Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei... Jeg har nå tenkt å bygge min første casemod ever. Planen er å lage et kabinett som ikke ser ut som en PC over hodet! Kan noen hjelpe meg ideer??? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygge pc'en inn i skallet til en TV eller en pc skjerm En gammel printer kan virke. Kanskje en komode e.l. Det er ingen grenser for fantasi!! hilsen diablito Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg pc'en i en (stor) potteplante, og plant ettellerannet grønt oppå den. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 bygg den inn i stolen... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett. Vil ikke det vibrere noe jævlig? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett. Vil ikke det vibrere noe jævlig? Tror nok ikke HD hadde kost seg.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Du kan bygge den inn i en eller annen kommode fra ikea eller noe? Da har du oppbevaring i tilleg Hehe Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg den i en søppelkasse? Inn i veggen? Litt slit på lan da men I en peisen? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kjøp deg det største vaffelhjernet du finner, riv ut innmaten, legg inn en sånn mini-itx hk med via cpu og vips så har du vaffelpc deluxe! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmm.... en saxofon koffert Lenke til kommentar
Solve Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bygg den inn i en stor høytaler. Høytaler og pc i ett. vil det ikke oppstå et magnetisk felt. har hørt man ikke skal ha subwooferen for nærme kabinettet for da kan det slå ut i hardisker osv. Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 PC i høytaleren.. Hva tenker men med! HD'n hadde fått 10000000000000 bad sectors etter få sekunder. går fint å sette den inni en høytaler der det ikk er noe bass. jeg har 2 x 15'' tommere og 2 som bare er mellomtone. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Brødrister som popper ut cder og disketter når du mener den bør det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva om du putter den inn i en slags firkanta kasse...av metall eller no...også kan du ha CD-rom'en, floppyen og harddisken ovenfor hverandre mot den fremste veggen...mens den bakerste veggen kan ha uttakene fra hovedkortet og PCI kortene...det hadde vært noe... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Lekte du med LEGO som liten? Da fikk du plutselig bruk for den nå. Lenke til kommentar
Hackman Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Mitt tips: Bygg inn PC'en i et kjøleskap. Tåpelig, sier du, men vent noen minutter. La det hele synke dypt inn. Tenk bare på dette: Kjøling er ikke noe problem, bare hack deg inn på kjøleskapets kjølesystem. Videre har du fri tilgang til mat, du slipper å gå særlig langt unna PC'en hvis du blir fysen på no' digg. Og viktigst av alt: PC'en din kommer iallfall ikke til å ligne noen PC! Jeg synes idéen min var god, jeg. kondens da mann.............. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Enig med "dassen"... Legoklosser og superlim....det gjør susen...og husk hull til viftene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå