King-Nothing Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Når man bruker skins i CS, er det kun utseende som blir forandret da, eller foradres også ting som recoil, tid det tar å lade osv osv?? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hvis du bruker uorginale skins i winamp, spiller den av lyden baklengs da? skins er bare utseendemessige forandringer, det påvirker ikke gameplayet i det hele tatt Lenke til kommentar
implex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 HAHhahaa..serisøt.. ler meg skakk.. Genialt svart.. nei, det blir ikke noe forskjell sånn sett Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet! hs = head shot? mh fersking i cs Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet! hs = head shot? mh fersking i cs Yep, headshot! Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett). Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da ) Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett). Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da ) Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser. joa, men jeg mener at så lenge de skinna man bruker bare er mer high poly versjoner av dem som allerede er i spillet, så er det ikke ett problem jeg mener, hvis man plent vil at G3SG1 faktisk skal se ut som en G3SG1 i spillet, istedet for en stor firkant, så ser jeg ikke problemet...jeg gidder IKKE spille med selvlysende modeller og slikt iallefall, men grafikk forbedrende modeller er en must for meg når jeg spiller...ser sååå heselig ut ellers... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett). Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da ) Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser. joa, men jeg mener at så lenge de skinna man bruker bare er mer high poly versjoner av dem som allerede er i spillet, så er det ikke ett problem jeg mener, hvis man plent vil at G3SG1 faktisk skal se ut som en G3SG1 i spillet, istedet for en stor firkant, så ser jeg ikke problemet...jeg gidder IKKE spille med selvlysende modeller og slikt iallefall, men grafikk forbedrende modeller er en must for meg når jeg spiller...ser sååå heselig ut ellers... Gidd å heng deg så sykt opp i graffiken da.. Det er jo gameplayet som teller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg henger meg opp i hva jeg vil hvis spillet ser så ræva ut at jeg har lyst til å kaste opp på keyboardet når jeg ser på det, så hjelper det ikke at Gameplay er bra... jeg liker gode våpenmodeller på spillene mine, enkelt og greit...hvis jeg har lyst å bytte dem ut mot noen high quality, who gives a flying flokk? så lenge de ikke gir meg en fordel ser jeg ikke problemet.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men som sagt... Du kan bli tatt for cheating. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet! Den klassiske Deagle-skin'en til AWP.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet! Den klassiske Deagle-skin'en til AWP.. Hjelper jo ikke om det er scope på skinnen, du kan jo ikke bruke det. Brukte ofte en mp5 med scope og lyddemper før, fordi det så bra ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hjelper jo ikke om det er scope på skinnen, du kan jo ikke bruke det. Du installerer skin'en, kjøper en AWP, og vips, du ser en deagle med scope istedenfor. Våpenet er fremdeles AWP, og zoomer som AWP, men ser ut som en deagle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 DET er jo juks da...men å bytte ut AK47 mot en bedre versjon AK47...det vil ikke jeg kalle juks...spiller ikke seriøst, so who cares lissom Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg henger meg opp i hva jeg vil hvis spillet ser så ræva ut at jeg har lyst til å kaste opp på keyboardet når jeg ser på det, så hjelper det ikke at Gameplay er bra... jeg liker gode våpenmodeller på spillene mine, enkelt og greit...hvis jeg har lyst å bytte dem ut mot noen high quality, who gives a flying flokk? så lenge de ikke gir meg en fordel ser jeg ikke problemet.. jaja, smak og behag.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 DET er jo juks da...men å bytte ut AK47 mot en bedre versjon AK47...det vil ikke jeg kalle juks...spiller ikke seriøst, so who cares lissom Hvorfor er det juks? Fordi våpenet blir mindre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 jepp, man får mer oversikt over hva som skjer rundt deg...det er en av ulempene med AWM og for at det skal være likt, så bør slikt ikke utnyttes mener nå jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå