Kenny000 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hei. Jeg installerte Norton Antivirus på min søster sin maskin da hun tidligere bare har hatt et lite gratis program på maskinen sin. Etter installeasjonen (som forøvrig var for noen dager siden) fant antivirusprogrammet ut av at maskinen var infisert av ormen "W32.HLLW.Chemsvy". Det poppet opp en "High Risk"-melding der jeg fikk bekjed at Norton hadde fjernet viruset/ormen. Jeg trykket ok. Da fikk jeg samme melding en gang til men "object name" var annerledes. Trykket ok igjen, men oppdaget fort at dette var en uendelig rekke av disse meldingene. Må jeg virkelig trykke OK i det uendelige nå? Jeg satt ca 1/2 time og trykke kjemeperask på ok-knappen. Etterhvert satte jeg også 2 batterier på 'o'-en på tastaruret og gikk fra maskinen da den nå trykket automatisk. Men det slutte ikke etter flere timer engang. Finnes det en måte å komme seg unna dette problemet? Begynner å bli lei nå! Edit: Alle filene ser ut til å ligge i windows/temp.. er det mulig å bare slette hele denne mappens innhold? Endret 12. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Edit: Alle filene ser ut til å ligge i windows/temp.. er det mulig å bare slette hele denne mappens innhold? Er helt trygt og slette alle filene der ja Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Funket ikke. Blir opprettet ny fil hele tiden, sikkert derfor det alltid kommer opp ny melding... Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Skru av system restore og prøv i sikkerhetsmodus. Les her: http://www.symantec.com/avcenter/venc/data...lw.chemsvy.html Endret 12. februar 2004 av ghbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå