Gå til innhold

Norton Antivirus vs. Chemsvy, lei av "OK"

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg installerte Norton Antivirus på min søster sin maskin da hun tidligere bare har hatt et lite gratis program på maskinen sin.

Etter installeasjonen (som forøvrig var for noen dager siden) fant antivirusprogrammet ut av at maskinen var infisert av ormen "W32.HLLW.Chemsvy". Det poppet opp en "High Risk"-melding der jeg fikk bekjed at Norton hadde fjernet viruset/ormen.

Jeg trykket ok. Da fikk jeg samme melding en gang til men "object name" var annerledes. Trykket ok igjen, men oppdaget fort at dette var en uendelig rekke av disse meldingene. Må jeg virkelig trykke OK i det uendelige nå?

Jeg satt ca 1/2 time og trykke kjemeperask på ok-knappen. Etterhvert satte jeg også 2 batterier på 'o'-en på tastaruret og gikk fra maskinen da den nå trykket automatisk. Men det slutte ikke etter flere timer engang.

Finnes det en måte å komme seg unna dette problemet? Begynner å bli lei nå! :thumbdown:

Edit: Alle filene ser ut til å ligge i windows/temp.. er det mulig å bare slette hele denne mappens innhold? Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...