Gå til innhold

UTNYTTE MINNE BEDRE


all right

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
ER DET NOE JEG KAN GJØR MED MINNE FOR OG UTNYTTE DET MER?

 

JEG HAR DDR RAM

rediger hele innlegget inkludert topic, trykk capslock knappen slik at du får små bokstaver (viktig at du i ung alder lærer hvor viktig denne funksjonen faktisk er), så skriver du innlegget i små boksvaver ;)

så forteller du litt mer om maskinvaren du har.

hva slags ddr minne, er det et spesielt merke eller "noname", er det pc2700 ? osv.

så gir du info om hvilket hovedkort du har.

Lenke til kommentar

Ahaha.. Ingen som hjelper han fordi han skreiv med caps, hmm... Ja, samma som og si : " nei afrika, dere får ikke hjelp, fordi dere sendte spørsmål om mat og fredsoldater med store bokstaver .. fy fy "

 

Jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, selv om jeg vil, så du må nok bare bytte til små bokstaver, så får du hjelp...

Lenke til kommentar
Ahaha.. Ingen som hjelper han fordi han skreiv med caps, hmm... Ja, samma som og si : " nei afrika, dere får ikke hjelp, fordi dere sendte spørsmål om mat og fredsoldater med store bokstaver .. fy fy "

 

Jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, selv om jeg vil, så du må nok bare bytte til små bokstaver, så får du hjelp...

Latterlig sammenlikning. Å sammenlikne trådstarteren, som ikke følger vanlig "nettikette"/oppførsel, med sult- og katastroferammede mennesker i Afrika, er søkt.

 

Når det gjelder spørsmålet, så er overklokking og timings (innstillinger for minnet i BIOS) det mest nærliggende.

Lenke til kommentar
Det er en god del ting en bør tenke på før en poster på forumet; Ikke

bruk kun store bokstaver

 

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel

setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er

svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt

personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer

med å lese slik tekst.

 

Jeg syntes ikke at denne tråden er serriøs nok (pga. bruk av Caps lock PÅ), så jeg velger å stenge den. Hvis du fortsatt lurer på hva det er du kan gjøre for å utnytte minnet mer, så får du lage en ny tråd.

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...