all right Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ER DET NOE JEG KAN GJØR MED MINNE FOR OG UTNYTTE DET MER? JEG HAR DDR RAM Endret 12. februar 2004 av all right Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 JEG VET IKKE JEG. DU GIR OSS SÅ MYE INFORMASJON AT DET BLIR NOK I HØYESTE GRAD VANSKELIG FOR OSS Å BEARBEIDE ALT DETTE PÅ EN GANG. GI OSS EN UKE Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 <offtopic> se øverst på tastaturet ditt om det er et lys som lyser under en tekst det står caps lock på</offtopic> du kan sette bedre timings på minne ditt, har du ikke anelse om hva dette er så bare blås i det. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hvilker minne bruker du..(mhz ? pc 3200 ?) ps:hvorfor store "bokstaver" !(trenger ikke og skrike her på forumet) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 OG SIDEN DU BRUKER STORE BOKSTAVER I HELE POSTEN DIN, SÅ SKJØNNER VI JO HVOR HØY PRIORITET DETTE BØR FÅ! Slå av Caps Lock, formuler deg bedre, og vips så kommer hjelpen skal du se! Lenke til kommentar
all right Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Drit i Caps Lock! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ER DET NOE JEG KAN GJØR MED MINNE FOR OG UTNYTTE DET MER? JEG HAR DDR RAM rediger hele innlegget inkludert topic, trykk capslock knappen slik at du får små bokstaver (viktig at du i ung alder lærer hvor viktig denne funksjonen faktisk er), så skriver du innlegget i små boksvaver så forteller du litt mer om maskinvaren du har. hva slags ddr minne, er det et spesielt merke eller "noname", er det pc2700 ? osv. så gir du info om hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
implex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ahaha.. Ingen som hjelper han fordi han skreiv med caps, hmm... Ja, samma som og si : " nei afrika, dere får ikke hjelp, fordi dere sendte spørsmål om mat og fredsoldater med store bokstaver .. fy fy " Jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, selv om jeg vil, så du må nok bare bytte til små bokstaver, så får du hjelp... Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ahaha.. Ingen som hjelper han fordi han skreiv med caps, hmm... Tja, går vel som en liten prinsipp-sak? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ahaha.. Ingen som hjelper han fordi han skreiv med caps, hmm... Ja, samma som og si : " nei afrika, dere får ikke hjelp, fordi dere sendte spørsmål om mat og fredsoldater med store bokstaver .. fy fy " Jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, selv om jeg vil, så du må nok bare bytte til små bokstaver, så får du hjelp... Latterlig sammenlikning. Å sammenlikne trådstarteren, som ikke følger vanlig "nettikette"/oppførsel, med sult- og katastroferammede mennesker i Afrika, er søkt. Når det gjelder spørsmålet, så er overklokking og timings (innstillinger for minnet i BIOS) det mest nærliggende. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er en god del ting en bør tenke på før en poster på forumet; Ikke bruk kun store bokstaver Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer med å lese slik tekst. Jeg syntes ikke at denne tråden er serriøs nok (pga. bruk av Caps lock PÅ), så jeg velger å stenge den. Hvis du fortsatt lurer på hva det er du kan gjøre for å utnytte minnet mer, så får du lage en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg