Rianna Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jaja...skulle ønske jeg hadde visst om denne siden før jeg og samboeren handlet fra itbutikken....for dårligere service skal man lete lenge etter... I begynelsen av desember bestillte vi en epson tw10 prosjektor, etter mye surr fikk vi den den i midten av januar...så måtte det selvfølgelig være en feil på den...den funket i hele 3 timer Fikk beskjed fra espon norge om at vi måtte sende den tilbake å få en ny, som sagt så gjort.... Snakket med itbutikken samme dag som prosjektoren ble sendt, de hadde da på lager...men de kunne ikke sende opp en til oss før de hadde mottatt den vi sendte ned...og det er jo forståelig, men noe de ikke gjorde (som vi mener burde vært en selvfølge) var å holde av en av de de hadde på lager. Så nå har vi fått mail fra itbutikken 7 ganger, med bekreftelse på hvilken dato leverandøren får den inn..med noen dagers forskyvelse hver gang...datoen er nå 02.03.04 (altså da den forventes inn hos leverandøren)...kan selvfølgelig ha skjedd feil hos produsent som gjør at dette har skjedd... Har forresten snakket med samme person på tlf hver gang vi har ringt, og han virket ærlig og grei, og ikke minst veldig hjelpsom...men i dag tok han helomvending gitt...han hadde ikke gjort noe av det han sa han skulle gjøre.... Fikk beskjed at vi kunne få igjen pengene hvis vi slettet orderen (skulle jo bare mangle). Så nå venter vi i spenning på hvor lang tid det tar å få igjen pengene....(og har bestilt ny prosjektor...samboeren bestillte fra HWB) Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Veldig fudtrerende å oppleve slikt... nei jeg takker meg til komplett, psdata og de andre store seriøse nettbutikkene. Men takk for at du delte din erfaring, blir ikke jeg som handler der ivertfall!! Edit: missing word:) Endret 12. februar 2004 av ajohn_richard Lenke til kommentar
implex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Itbutikken er den treigeste sjappa ever.. Jeg bestilte skjerm, men det viste seg at jeg kunne kjørt bil tur/retur asia, og henta den sjøl.. Er sikker på at jeg hadde spart tid på det.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Har sett at denne butikken er høyt i sjiktet i webshop-testen. Itbutikken burde blitt fjernet derfra slik at folk ikke tror det er en bra butikk. Endret 12. februar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Itbutikken er den treigeste sjappa ever.. Jeg bestilte skjerm, men det viste seg at jeg kunne kjørt bil tur/retur asia, og henta den sjøl.. Er sikker på at jeg hadde spart tid på det.. utrolig bra sagt Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 SKal du ha service, hurtighet OG pris handler du her. Lenke til kommentar
implex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tja, bestile kamera fra MPX, tok sikkert 8-9 dager før jeg fikk det.. Når jeg handler på microplex, tar det aldri mer enn 72 timer fra bestilling, til hentelappen er i postkassa.. Det er kjapp levering.. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 veldig kjappe på retur av penger etter at vi avluttet orderen..men vi fikk 600 for lite da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå