Gå til innhold

Itbutikken...

Anbefalte innlegg

Jaja...skulle ønske jeg hadde visst om denne siden før jeg og samboeren handlet fra itbutikken....for dårligere service skal man lete lenge etter...

I begynelsen av desember bestillte vi en epson tw10 prosjektor, etter mye surr fikk vi den den i midten av januar...så måtte det selvfølgelig være en feil på den...den funket i hele 3 timer :(

Fikk beskjed fra espon norge om at vi måtte sende den tilbake å få en ny, som sagt så gjort....

Snakket med itbutikken samme dag som prosjektoren ble sendt, de hadde da på lager...men de kunne ikke sende opp en til oss før de hadde mottatt den vi sendte ned...og det er jo forståelig, men noe de ikke gjorde (som vi mener burde vært en selvfølge) var å holde av en av de de hadde på lager.

Så nå har vi fått mail fra itbutikken 7 ganger, med bekreftelse på hvilken dato leverandøren får den inn..med noen dagers forskyvelse hver gang...datoen er nå 02.03.04 (altså da den forventes inn hos leverandøren)...kan selvfølgelig ha skjedd feil hos produsent som gjør at dette har skjedd...

Har forresten snakket med samme person på tlf hver gang vi har ringt, og han virket ærlig og grei, og ikke minst veldig hjelpsom...men i dag tok han helomvending gitt...han hadde ikke gjort noe av det han sa han skulle gjøre....

Fikk beskjed at vi kunne få igjen pengene hvis vi slettet orderen (skulle jo bare mangle).

Så nå venter vi i spenning på hvor lang tid det tar å få igjen pengene....(og har bestilt ny prosjektor...samboeren bestillte fra HWB)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fudtrerende å oppleve slikt... nei jeg takker meg til komplett, psdata og de andre store seriøse nettbutikkene.

Men takk for at du delte din erfaring, blir ikke jeg som handler der ivertfall!!

Edit: missing word:)

Endret av ajohn_richard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...