Gå til innhold

Lite problem med hansol skjerm.

Sentinel

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Hansol 710p 17" skjerm. Problemet er at den klarer ikke å huske posituren på skjermbildet etter at den har stått av. Når jeg skrur på skjermen så tar det 15 minutter før den har klart å strekke hele skjermbildet ut til kantene. Noen som vet hvordan jeg løser dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm hadde samme problemet med med samme skjerm...

Det virket som om disse er bare sånn...

Jeg får min del kjøpte meg en ny "19 Samsung Syncmaster 950p ...

Ga Hansolen (710A) til min mor ...

Hun brydde seg ikke om det tok litt tid før bildet var på plass :smile:

710A er jo ellers er meget klar og god skjerm...

men som sagt jeg måtte bare ha 19 tommer... :smile:

Lenke til kommentar

Ærlig talt......er dette egentlig et problem? Jeg har en Hansol 900P og den trenger å bli varm før bildet er helt som det skal, men det tar toppen 5 minutter. Skjønner ikke at folk kjøper ny skjerm pga. et så lite problem.......da har de for mye penger.

Pål

Lenke til kommentar

Tja, man får det man betaler for....

Men hallo..5 til 15 min før bildet er slik det skal?

Jeg er inneforstått med at folk ikke har allverdens med penger, men en del folk kjøper det feteste utstyret(TB1400+GF3+++) til å ha inne i maskina, men samtidig kjøper de en Hansol skjerm?

Etter min mening er skjermen den viktigste komponenten på hele maskina, det er tross alt den du stirrer på kanskje 8-12 timer per dag.

Naboenmin kjøpte ny maskin i sommer, med masse fett utstyr, men med en grusom Hansol 17". Han har vært misfornøyd fra dag èn, og sparer for tiden til ny. "Faen så fint bilde du har", sier han når han er inne hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...