Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

CATCH - er de bra eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-66d37

Jeg har catch 2100/512 linja. Jeg er veldig fornøyd.

- De har vært dønn stabile hittil, hatt linja i et par måneder.

- har ikke kjørt speedometer testen flere ganger, men de få gangene jeg har gjort det, har jeg den hastigheten jeg skal.

-Kundebehandling går fort og greit over e-mail ihvertfall, har ikke snakka med de på telefonen enda, men regner med det er greit og.

Er du gamer, burde du ihvertfall satse på Catch, ping på 50 eller under på mange servere i Europa.

Det eneste jeg syns er litt dumt er at man ikke får flere iper som hos for eksempel bluecom. Men ellers anbefaller jeg Catch på det varmeste!

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar

Har hatt Catch siden tidlig november, og kan ikke si mye negativt om dem.

Linja har vært dønn stabil, untatt en par ganger for to uker siden, da jeg hadde litt nedetid. De hadde visst strømbrudd og no greier, så det er i grunnen tilgitt.

Pingen er upåklagelig. Pinger knallbra til de fleste serverne jeg har prøvd (I hovedsak Battlefield) Og pingen til Catch sine egne spillservere er selfølgelig meget bra og.

Kundeservicen er også upåklagelig, de har svart innen ett par timer på mailene jeg har sendt, og telefonen ble tatt etter 2 ring den ene gangen jeg trengte å ringe dem (hadde fått en ugyldig ip i starten).

Har forresten også hatt den samme ipen hele tiden, så den må vel kan betegnes som fast.

Eneste negative med Catch er at de er litt dyre i forhold til andre levrandører, men man kan vel kanskje akseptere å betale litt ekstra for et så bra produkt.

Alt i alt, anbefales på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg syns er litt dumt er at man ikke får flere iper som hos for eksempel bluecom.

Mener du slik at du kan ha flere pcer på på en gang? Vi har fått 4 ip-adresser fra Catch, en fikk vi med abbonomentet og 3 betaler vi ytterlige 99 kroner måneden får. Eller så vil jeg si som resten her at Catch er bare topp, har 1024/1024 SDSL linja deres, alrdi noen problemer og lever opp til det vi kan forvente.

Lenke til kommentar

Takker for svar. Kontaktet CATCH i dag og får linja 2100/512 levert 18 feb. Det må jeg si var raskt levert, så nå er det slutt på Telenor. De kan kun levere 1024 linje, men så langt har dog Telenor vært meget stabil.

Og ja, denne linja skal brukes til spill (CS). :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

det er riktig eiriksen, du får opptil fire tror jeg, dette betyr at du kan koble fire datamaskiner rett i en switch, og alle har internett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...