Gå til innhold

Lock-On: Modern Air Combat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! :D

Har testet Lock-On: Modern Air Combat, og den takler 3072x768, dvs Surround Gaming 100%...wow for en følelse av krig.

Kjøp dere Matrox Parhelia...men det hakker på medium, må fikse litt, fordi visste den var veldig krevende.

Den PC`n som fikser den biffen på "high", skal jeg ha morro av å se. Jeg kjører på medium, og har en FPS på 20-60. Dette spillet krever ufattelig mye. :scared:

Lenke til kommentar
Hei!  :D

Har testet Lock-On: Modern Air Combat, og den takler 3072x768, dvs Surround Gaming 100%...wow for en følelse av krig.

Kjøp dere Matrox Parhelia...men det hakker på medium, må fikse litt, fordi visste den var veldig krevende.

Den PC`n som fikser den biffen på "high", skal jeg ha morro av å se. Jeg kjører på medium, og har en FPS på 20-60. Dette spillet krever ufattelig mye. :scared:

Nåja, jeg kan kjøre på High og får rundt 20-30 fps på pc-en min. Jeg pleier likevel å sette ned grafikken så jeg kommer over 40 fps. Ser ikke forskjell uansett.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Nåja, jeg kan kjøre på High og får rundt 20-30 fps på pc-en min. Jeg pleier likevel å sette ned grafikken så jeg kommer over 40 fps. Ser ikke forskjell uansett.

Jeg må ligge godt over 40 i FPS, hvis det i det hele tatt skal være morro å fly simulator. Kan ikke akseptere at det rykker det minste. I hvert fall ikke under eksplosjoner ol. Greier sikkert 20-40 på high jeg også, men det går for dårlig å spille på det nivået.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...