Gå til innhold

Hvilket spill er enklest og modde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

unreal by far, du kan endre på så og sei alt......utenom sjølvaste hovudkjerna i grafikkmotoren

 

i ut2004 følger det med alt du trenger

 

unrealscript er basert på c++ så kan du c++ så har du ingen problemer å sette deg inn i unrealscript og begynne å programmere

 

 

lager du ein bra mod til ut2004 så kan du og vinne din EIGA lisens til unrealmotoren som er verdt fleire millioner kroner

 

meg og nokre andre har tenkt å lage RTS mod til unreal, med har vell det med trenger av grafikk folk men mangler nokon som kan programmere og lage lyd effekter

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
unreal by far, du kan endre på så og sei alt......utenom sjølvaste hovudkjerna i grafikkmotoren

 

i ut2004 følger det med alt du trenger

 

unrealscript er basert på c++ så kan du c++ så har du ingen problemer å sette deg inn i unrealscript og begynne å programmere

 

 

lager du ein bra mod til ut2004 så kan du og vinne din EIGA lisens til unrealmotoren som er verdt fleire millioner kroner

 

meg og nokre andre har tenkt å lage RTS mod til unreal, med har vell det med trenger av grafikk folk men mangler nokon som kan programmere og lage lyd effekter

Er enig med deg i at UnrealEd er et meget bra verktøy for spillmodding, men spesiellt lett er det ikke å sette seg inn i editoren, da er Cryteks Sandbox mye lettere. Jeg har selv hatt mye utbytte av UnrealEd og liker editoren svært godt, men til min store overraskelse var Sandbox en kjærkommen nyhet og ble mildt sagt overrasket over alle mulighetene man har,her kan man gjøre alt og deretter exportere til fullverdige mods, på lik linje med UnrealEd, bare det er lettere i Sandbox.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...