Gå til innhold

Beste Våpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-17 16:14, Kenny000 skrev:

Hva med "nuclear beacon/ion-cannon beacon" i Rengade?

De er jo litt kraftige!

Og sniper-riflene man får i spillet kan jo ødelegge lettere armerte kjøretøy!

Ja, nå er det jo sånn at man kan ødelegge en tanks med mange nok pistolskudd ikke sant?! Yes, en prikk mindre...oi, da hadde jeg skutt unna 5000 skudd :grin:

Lenke til kommentar

nissen.. er du klar over hvor lett det er og få hs med den riflen? halvparten av fyren blir **** med HS hitbox når du har sniper riflen... er du god får du hs med ripper eller enforceren. sniperriflen er mindre skill enn awp'en.

snipervåpen i spill er like mye skill som en rocket launcher - spillene er laget slik at barn i 9-10 års alderen og totalt nbybegynnere kan spille med alle våpnene, inkludert sniper riflen. skillled snipere finnes ikke, i alle fall ikke i de mest populære spillene.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 10:42, OmBot skrev:

Har fått til noen rimelig saftige headshots med en modda KAR98 (tysk sniper-rifle) i MOHAA....

Jau, det er "håpløst" å treffe med de standardsiktene som er på spillet. Man må bare ha noen sikteskins, værtfall så bruker jeg det. Men jeg hakke finne noen skins til den amerikanskje enda. :

Har du?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 10:42, OmBot skrev:

Har fått til noen rimelig saftige headshots med en modda KAR98 (tysk sniper-rifle) i MOHAA....

Jau, det er "håpløst" å treffe med de standardsiktene som er på spillet. Man må bare ha noen sikteskins, værtfall så bruker jeg det. Men jeg hakke finne noen skins til den amerikanskje enda. :

Har du?

Lenke til kommentar

On 2002-03-26 16:01, tja||anal skrev:

Quote:

Har du?

Jeg har kun skin til kar98 axis sniper, den heter Sniperscope-Blinks-98K mod. Vet at ombot bruker den samme, selv om han ikke treffer noe særlig med den.

Hvilken skin bruker du tjall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...