Gå til innhold

AMD 3000+ PR-rating

Hell Toupée

Anbefalte innlegg

Har en 3000+ som er klokket til 2500 MHz. Vcore på 1,825V og FSB på 180.

Noen som veit hva PR-ratingen blir på Barton som er klokket til 2500??

Skulle likt å vite "hvor rask" cpuen min er nå :cool:

Finnes det ett verktøy av noe slag på nettet eller.no som jeg kan regne ut PR-rating med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS. Hvorfor øker du ikke FSB mer? f.eks 200MHz ville nok gjort systemt en del raskere.

Er det noe lurt å sette FSB så høyt? (200MHz) Kommer SB Audigy-kortet mitt til å like det? Det er vel det som blir problemet eller? Er ikke akkurat noen erfaren overklokker for å si det sånn :blush:

Lenke til kommentar
PS. Hvorfor øker du ikke FSB mer? f.eks 200MHz ville nok gjort systemt en del raskere.

Er det noe lurt å sette FSB så høyt? (200MHz) Kommer SB Audigy-kortet mitt til å like det? Det er vel det som blir problemet eller? Er ikke akkurat noen erfaren overklokker for å si det sånn :blush:

No problemo! Du har Nforce2 chipsett (i profilen) og da går både AGP-bussen og PCI-bussen på orginal hastighet uansett hvor mye du overklokker FSB. Ergo: Lydkortet og andre komponenter trives like godt selv om du overklokker FSB.

Lenke til kommentar

min barton Xp2500+ kommer bare til 2.2Ghz den :thumbdown: har bare 3200 minne på denne .. 200mhz Fsb og 11 multiplyer.. 3200+ ;)

Stiller jeg til 202 så får jeg blå sjerm. stiller jeg på 11.5 så loader den ikke xp.. BUHU.. 55 grader på glacialtech den gamle silent breeze versonen;)

Endret av AMPFILER
Lenke til kommentar

No problemo! Du har Nforce2 chipsett (i profilen) og da går både AGP-bussen og PCI-bussen på orginal hastighet uansett hvor mye du overklokker FSB. Ergo: Lydkortet og andre komponenter trives like godt selv om du overklokker FSB.

Ahhh...Genialt! Luring du :thumbup:

Lenke til kommentar
min barton Xp2500+ kommer bare til 2.2Ghz den :thumbdown: har bare 3200 minne på denne .. 200mhz Fsb og 11 multiplyer.. 3200+ ;)

Stiller jeg til 202 så får jeg blå sjerm. stiller jeg på 11.5 så loader den ikke xp.. BUHU.. 55 grader på glacialtech den gamle silent breeze versonen;)

Vel...vcore kjører du på da? Og uansett er ikke mye håp for OC med den kjøleren din :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...