Andeplane Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har ikke opplevd annet en positive ting med mine Abit kort. Hadde ett KX7-R hvor socketen ble ødelagt da jeg "glemte" å ta på vifta på CPU Nå har jeg ett nf7-s og har ikke møtt noen problemer med det (enda ihvertfall) Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Plutselig døde mitt Abit ic7 max3 kort ! Er det flere enn meg her inne som har gjort det samme / hatt samme erfaringer med dette kortet ? Det nekter å slå på skjermen, har testet med annet skjermkort, cpu, minne, psu osv osv. gjør som meg kjøp et Abit IC7-G! så og si nesten ingen forskjell bortsett fra at det er mindre problemer Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Plutselig døde mitt Abit ic7 max3 kort ! Er det flere enn meg her inne som har gjort det samme / hatt samme erfaringer med dette kortet ? Det nekter å slå på skjermen, har testet med annet skjermkort, cpu, minne, psu osv osv. gjør som meg kjøp et Abit IC7-G! så og si nesten ingen forskjell bortsett fra at det er mindre problemer Grunnen til at jeg kjøpte MAX3 var fordi det kunne gi meg 3,2v på vdimmen med en liten enkelt mod. Skal man ha 3,2v på vdimmen på ett IC7-G må man til med loddeapparat, motstander osv. Har også sett at flest folk kommer høyere i FSB med MAX3 gjennomsnittlig enn man gjør med ett IC7 og IC7-G. OTES kjølinga er også ett pluss da Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Plutselig døde mitt Abit ic7 max3 kort ! Er det flere enn meg her inne som har gjort det samme / hatt samme erfaringer med dette kortet ? Det nekter å slå på skjermen, har testet med annet skjermkort, cpu, minne, psu osv osv. gjør som meg kjøp et Abit IC7-G! så og si nesten ingen forskjell bortsett fra at det er mindre problemer Grunnen til at jeg kjøpte MAX3 var fordi det kunne gi meg 3,2v på vdimmen med en liten enkelt mod. Skal man ha 3,2v på vdimmen på ett IC7-G må man til med loddeapparat, motstander osv. Har også sett at flest folk kommer høyere i FSB med MAX3 gjennomsnittlig enn man gjør med ett IC7 og IC7-G. OTES kjølinga er også ett pluss da det er sant det ja men for folk som ikke er ekstreme klokkere velg G versjonen Er det ikke samme kjøling på nye ic7-G kort som på Max 3?? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) det er sant det ja men for folk som ikke er ekstreme klokkere velg G versjonenEr det ikke samme kjøling på nye ic7-G kort som på Max 3?? Det er den samme NB kjøleren, men IC7 og IC7-G har ikke OTES kjøling slik som KUN Abit IC7-MAX3 har. Bilde av OTES kjølingen: http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ab...light_large.jpg Hentet fra hardware.no sin test av Abit IC7-MAX3 Endret 13. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Ser ut til at det er en feil på det kortet jeg har lånt og.. Han har tidligere hatt problemer med Geil Golden dragon på dette kortet, men nå får jeg og feil, iexplore lukker seg plutselig, og andre merkelige ting skjer. Har og merket at maskinen er treigere med dette kortet kontra det jeg hadde, så det blir nok retur på dette og når jeg får mitt tilbake. Vil også rose mpx.no for bra service, får nytt kort når mitt har kommet fram til dem :-) Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) det er sant det ja men for folk som ikke er ekstreme klokkere velg G versjonenEr det ikke samme kjøling på nye ic7-G kort som på Max 3?? Det er den samme NB kjøleren, men IC7 og IC7-G har ikke OTES kjøling slik som KUN Abit IC7-MAX3 har. Bilde av OTES kjølingen: http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ab...light_large.jpg Hentet fra hardware.no sin test av Abit IC7-MAX3 ok visste egentlig det men trodde det var snakk om NB kjøleren fordi den tidligere kjøleren på IC7-G bråkte jo som en støvsuger Endret 13. februar 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 FSB kongen heter Epox Epox 4PDA2+ Rev2 Epox 4PDA2+ 1.85V CPU voltage, 2.2V AGP voltage and 3.3V memory voltage Ja hva mer kan en si Dette skjer når en parrer OCZ PC4000 Gold Dual Channel med et 4PDA2+ Rev2 OCZ PC4000 Gold Dual Channel review: Ludicrous speed MAX3 har feilkonstruksjon i seg som faktisk Abit selv har lagt seg flate for Kortet støtter ikke OCZ PC 4200 og oppover heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå