Frugy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Skal kjøpe meg denne modden.. Det jeg lurer på er at det står ekstern, men størrelsen er jo lik som et cd-rom.. går det ikke an å sette denne inn i kabinettet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jojo, den går fint inn i kabinettet.. Er ikke helt sikker på hva de mener med ekstern, men den passer fint inn. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Det jeg og tenkte Takker for svar Gleder meg til sigtenner. Alt jeg trenger nå er kaffemaskin i kabinettet Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Når de skriver ekstern betyr det at man må ha en 5.25" brønn som "vises" utenfra. Bortimot alle 5.25" brønner er eksterne, men det finnes også interne. Bare se på harddiskplassene dine, de er 3.5" interne brønner, mens en diskettstasjonplass er en ekstern 3.5 " brønn. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Røyk og Kaffe = nononono EDIT: Kewlt lell Endret 12. februar 2004 av E1rik Lenke til kommentar
masterchief Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Her er en annen sigarettenner; den skal jeg ha meg! Den har koppeholder også (til kaffien!) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...64&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 oioioi!! den skal jeg ha!!! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Her er en annen sigarettenner; den skal jeg ha meg! Den har koppeholder også (til kaffien!) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...64&GrpID=3&s=pl Noe av det råeste jeg har sett Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 artig sak det der... selvom jeg ikke røyker eller drikker kaffe (så mye ) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Den er nice ass ... Selvom jeg verken røker eller noe sånnt, så jeg trenger den egentlig ikke Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Den er nice ass ... Selvom jeg verken røker eller noe sånnt, så jeg trenger den egentlig ikke Men på LAN er jo begge deler nødvendig! eller? fikk veldig lyst på det der fra komplett jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå