gurugutten Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har en Compaq Evo N610C (P4 1,8ghz, 256mb ddr-sd, 30Gb HD, Radeon 7500 32MB,dvd/cd-rw) og kunne tenke meg en liten oppgradering. Men er det mulig å gjøre noe med denne i det hele tatt, eller kan jeg bare se meg om etter en ny? På forhånd takk Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 du kan ikke gjøre så mye mer enn og putte mer ram i den Lenke til kommentar
ekren Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Som nevnt - mer ram, og du kan jo selvfølgelig sette inn en 60 gb 7200 rpm disk. Ellers er det vel ikke mye å gjøre med skjermkort og skjerm (antar at det er XGA, SXGA+ på denne maskinen er jo glimrende.) Men ellers har du jo fortsatt en glimrende laptop da .) Lenke til kommentar
gurugutten Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Takk for svar. hvilken type ram skal jeg bruke, noen jeg bør unngå? er det bare plass til en brikke, eller er det flere spor. Er dette noe jeg kan installere selv? På forhånd takk Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Minne er enkelt å montere selv. Du bare skur opp et lokk på undersiden og setter det inn. On du ikke har oppgradert minnet før, så har du 1 ledig slot. Anbefaler å sette inn Kingston-minne som er ment for disse. Sjekk f.eks. MPX for varenr. ktc-p2800/256, som er 256MB til bl.a. N610C. Bør koste deg ca. 500,- Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei! Har vurdert å kjøpe en sånn laptop. Er du fornøyd med din?ulemper/fordeler? Mvh Bujkster Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Tenkte egentlig først på en ultraportable siden jeg skal drasse med den nesten hverdag. Er denne lett nok for å ta med seg hverdag?Hvor mye ville dere gitt for en evo n610c som har vært brukt i 1 år? P4M 1.8GHz prosessor - 256 MB RAM - 40 GB disk - Kombinert DVD/CDRW (Cd brenner) - 14.1" TFT XGA+ skjerm - Kun 2.6 KG! - Integrert trådløst nettverk - 32 MB 3D skjermkort (ATI) - USB 2.0-port (2); Infrarødport;Mikrofon inn; Stereohøyttaler/hodetelefoner ut; S-Video/TV ut; DC inn; Parallell; Seriell; VGA; Dokking; Tastatur/mus - Ca 3,5 t batteri tid - Keyboard, Touchpad, Pointing stick - Nettverkskort og modem - Windows XP, DVD program, CD brenner program Mvh Bujkster Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvorfor ikke oppgradere prosessor også!! Når det hjelder MPX så er de veldig frekke på RAM! De velger ut hva som passer for din maskin liksom!!! og 3-4 dobbler prisen. I dag kan du putte inn omtrent hva som helst av DDR So-dimm ram på din bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå