Mambo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Leder efter et par gode aktive høyttalere til brug ved lydlægning af video på min pc. Finder ligesom ikke noget mellem de normale 300,- trash og Yamahas MSP3 studiomonitor til 2600,- stykket!? De skal kunne stå på mit skrivebord. -Nogen der kan hjælpe? (ikke 2.1 sæt, kun ren stereo) Endret 12. februar 2004 av Mambo Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sjekk ut disse: ESI nEar 05. Koster litt over 3.000 i Norge for settet! Og i England får du de for ca kr 2.100 for settet, dvs. begge! Om du vil kjøpe, kan vi bestille sammen! Jeg vurderer de meget sterkt! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg forhørte meg om ESI på Harmony-central.com - og fikk vite at produktene generelt har god kvalitet. En kamerat som er lydtekniker sa det samme da jeg bemerket at de var så billige at det er mistenkelig. Verdt å prøvelytte ihvertfall. Lenke til kommentar
Mambo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 tager en kig på dem... Forløbig tak! Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvis du skall ha de beste 2.1 pchøytalere så går du for Klipsch klipsch Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg vill personlig anbefale Logitech Z-2200: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl disse høytalerne gir deg MYE lyd for pengene. Jeg har hatt en del høytalere opp i gjennom tidene, og syns disse spiller veldig bra i forhold til priss. VELDIG bra bass fra suben og krystall klar diskant fra satelittene, kan spille ganske høyt også! . De har fått veldig bra kritikk på alle testene jeg har lest av dem. ANBEFALES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå