Snømann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen her som vet om det er mulig å få tak i Beyerdynamic hodetelefoner i Norge ? Eventuelt noen nettsteder som fører Beyerdynamic ? En ting til: Er det toll på hodetelefoner dersom man bestiller dette fra f.eks Sverige eller England ? Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er i alle fall Njål Hansson som er importør.. De har sikkert oversikt over hvilke butikker som selger deres produkter.. http://www.vivanco.no Lenke til kommentar
Snømann Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Har sjekket ut siden deres, står ikke så mye info der, og det var ikke mulig å få tak i dem på tlf. og mail svarer de tydeligvis ikke på. Men takker for tipset Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Procom har noen av beyers produkter... Ligger under studioprodukter. Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hei. Det stemmer at Njål Hansson AS er importør av beyerdynamic, og jeg er forøvrig produktansvarlig for beyerdynamic i Norge. Jeg må bare beklage at du ikke har fått svar ved dine henvendelser, og anbefaler deg å ta kontakt direkte med meg hvis du fortsatt lurer på noe. Når det gjelder nett butikker som fører beyerdynamic, så er jo procom et alternativ. I utgangspunktet forhandles beyerdynamic av de fleste Hi-Fi og musikk foretninger. Vennlig hilsen/best regards Ketil Morstøl Product manager Pro-audio Siv. ing Njål Hansson A/S Mail: [email protected] Tlf: 22762952 Mob: 90043990 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg bruker Beyer Dynamic DT 770 Pro, bestilte disse hos Musiciansgear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå