ekarlso Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) jeg har et kabb her stående.... eller nr 2 da ... jeg har tenkt å lage noe lignende den jeg allerede har.... (det er et chieftec dragon midi kabinett som dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl) slik lyder planen.... Front med svart og sølv lakka i midten av det hele (en stripe ca 6- cm tykk sølv) Fanduct framme - gjennomsiktig med leds og en evt 80*80 topp svart lakka med vindu som er sandblåst med et mønster eller bilde... og vifte i vinduet Side (venstre) vindu som dekker nesten alt og døra er lakka svart.... vinduet har 2-3 vifter i bunn og er også sandblåst med mønster av en drage... Side (høyre) en etch som er en drage eller liknende bak hele lakkert i sølv untatt psu bak som er svart... Psu fjerne lakk og få den helt blank... sånn som det står på forumet PSU er en MIST 550 eller en bq 550 (550w altså!) Inni skal hele kabbet lakkes med sølv eller svart! skal også bruke vifter med black uv eler blåe leds... leds skal skiftes til to blåe (en som er sterkere enn den andre) Ha også en viftestyring liggende... Revoltec Rheobus svart Gi meg en respons eller ting jeg kan gjøre annerledes... vil poste bilder etterhvert og begynner å jobbe med kabbet neste helg eller helga etter der igjen Endret 12. februar 2004 av zykes Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 aah... komman da... gi respons! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ser ut som en god slagplan dette her. Håper du får gjort skikkelig kål på de rillene i front, jeg liker ikke de noe spesilelt. Pass på at det ikke blir alt for mange farger da, kan lett bli jalla. lykke til. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) det som hadde vært kult er jo sage bort rillene i front og legge stålgitter ligner veldig på det som beskytter "bass kassen", da trenger du plastsparkel og så klart stålgitteret mvh BalleMann Endret 12. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) takk... stålgitteret kan jeg bruke framme til å dekke fanducten litt...... genialt og jeg skal ikke bruke for mange farger... kun svar///sølv tegner en skisse sånn ca når jeg kommer hjem... poster den i morgen Endret 12. februar 2004 av zykes Lenke til kommentar
torgros Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 sjekk ut denne her http://www.bit-tech.net/article/113/1 der har de satt inn noen kobberfargede søyler foran og lysviftene i front gir en tøff effekt, ikke sant ! Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 hehe fett d ja men jeg har ikke akkurat smak for det kom med ideer folkens Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ik.. idè'er... den sølvstripa foran.. behold den, men lag den smalere... *gå å finne linjal* ca: mellom 2 og 2,5 cm tror jeg ville vært fint.. max 3cm.. selv hadde jeg gått for 2,5cm.. fjern grillen foran, og bytt det ut med vindu eller noe annet... ang viftene, så kan du kjøpe vifte griller med dragemotiv på microplex.no... tror de har fire drager, så da har du jo et lite utvalg. kan hende du må sølvlakke dem, men de vil stå i stil med vinduene.. ikke bruk blåe leds.. heller ikke grønne eller orange.. bruke enten hvite, gule eller røde leds, slik at det ikke blir et alt for "kaldt" utse'ende på kabinettet. du kan gjærne matte de, slik at det heller ikke blir for skarpt/sterkt lys fra dem. lakker skjermen svart også. her bør du også ha den sølv stripa på midten, men denne gangen kan du ha 6cm eller noe bredere stripe, avhengig av skjermstørrelse... en annen ting du kan gjøre er å se om du klarer å få inn en egen logo et sted.. kanskje du kan gjøre slik som koffe har gjort her også... http://forum.overklokking.no/index.php?sho...c=184048&st=120 lengre ned på siden.. de GIGA-Z greiene.. det hadde jo også vært fint om du fikk lakka musa svart med den stripa også, men her på kanskje 1 - 1,5cm bred. det samme kan du gjøre med tastaturet, med helst like bred stripe på musa, men har kan du jo kanskje bruke to striper når tastaturet er så bredt... beklager at jeg okke klarer å komme på noe mere/mere oppfinnsomt, men dette får duge i første omgang.. Kristoffer *EDIT* mon tro hva jeg mente med ik øverst?? Endret 13. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 hehe ja skal ta alt i betraktning men skal ha jerngitter framme som er sølvlakka (nede der rillene er.... der skal også være en fanduct som kommer ut der... men må planlegge litt mer først Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 fant en enklere måte å feste netting'en på. hvis du studerer bildet her så ser du at han bare har tatt og limt inn på innsiden. pluss at det ikke ser så værst ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå