Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 "Spillpiraten fikk fire års fengsel" moral? Ikke kopier spill og gi dem ut for massesalg. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 backupp av originale.exe fila for.eks så er patching en drøm men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon, slik at du ikke har tilgang på den orginale fila, så derfor hater jeg slike grupper. Lur du skjønner jeg? Herregud! Håper for din skyld du uttrykte deg feil her ass...! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg hater Razor 1911 alle de spillene jeg har lastet ned som de har rippet suger.... class instaler osv bare piss. og de er så trege. iso filer funker 100 ganger bedre spes for oss med 1.5 MB bredbånd... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Lurer på hvor lang tid det tar før Deviance gruppa blir tatt Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 backupp av originale.exe fila for.eks så er patching en drøm men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon, slik at du ikke har tilgang på den orginale fila, så derfor hater jeg slike grupper. Lur du skjønner jeg? Herregud! Håper for din skyld du uttrykte deg feil her ass...! Der traf du spikern på hodet! Jeg var VELDIG uheldig med formuleringen min der. Men jeg vet ikke hva jeg skulle ha skrevet i stedet <-- 666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg