Shimano Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Velfortjent straff. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ja, da er det sannelig bra at: http://www.thebostonchannel.com/news/2786813/detail.html fyllekjørte, drepte ei på 19, 2 år i fengsel http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/news/7870858.htm fyllekjørte, drepte to (en på 12), 90 dager i fengsel http://www.gazette.net/200406/princegeorge...s/200995-1.html fyllekjørte, drepte politimann, 5 år i fengsel http://www.syracuse.com/news/poststandard/...82519121760.xml fyllekjørte, drepte en på 17, 1-3 år i fengsel .. fem år for å selge piratkopiert programvare og (etter det jeg mistenker, hovedsaklig) økonomisk svindel overfor cisco ? Det er noe galt her et sted. Endret 13. februar 2004 av fiskfisk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 ja, da er det sannelig bra at: http://www.thebostonchannel.com/news/2786813/detail.html fyllekjørte, drepte ei på 19, 2 år i fengsel http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/news/7870858.htm fyllekjørte, drepte to (en på 12), 90 dager i fengsel http://www.gazette.net/200406/princegeorge...s/200995-1.html fyllekjørte, drepte politimann, 5 år i fengsel http://www.syracuse.com/news/poststandard/...82519121760.xml fyllekjørte, drepte en på 17, 1-3 år i fengsel .. fem år for å selge piratkopiert programvare og (etter det jeg mistenker, hovedsaklig) økonomisk svindel overfor cisco ? Det er noe galt her et sted. Ja det kan du jammen si. Priatkopiere er mer straffbart enn å drepe noen Litt av et samfunn vi lever i Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Økonomisk kriminalitet og hvitsnippe forbrytelser blir visst slått hardt ned på i forhold til andre ting. I Norge må du sitte inne lenger for å ha underslått noen 100.000kr enn om du har drept 4-5 stykker. Sykt spør du meg. Noen som vet noe om det norske medlemmet av Razor1911? Det var jo Fairlight som ga seg her for en stund siden pga at folk var etter dem, tok ikke mange månedene før de var på plass igjen, så jeg tror ikke dette svekker Razor1911 så fryktelig mye. Skal ikke se bort i fra at de dedikerer utgivelsene sine heretter til han. Endret 13. februar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skal ikke se bort i fra at de dedikerer utgivelsene sine heretter til han. hehe Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 " SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE! IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!" Dette sto i nfo-en til den siste 1911-releasen (hentet ikke ned spillet, så roa egga alle ). Det står vel det i alle nfoene, uten at jeg har sjekket det. Forøvrig så følger vel orginal exe-fila med i alle "seriøse" releases jeg har sett, og 1911 er vel "seriøse" aktører, så det er grunn til å roe hatet litt . (ps nok engang, det går an å vite slikt uten å downloade selv, så slipper vi flame-waren) AtW Hva de skriver har ingenting å si. Du går ikke inn i en butikk, stjeler produkter, og står og selger dem utenfor under skiltet "Liker du disse bør du kjøpe fra butikken bak meg". Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Var de ikke 40 stk ? Hva med dem andre slipper de ? el er d bare at ikke saken deres er kommet opp ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 " SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE! IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!" Dette sto i nfo-en til den siste 1911-releasen (hentet ikke ned spillet, så roa egga alle ). Det står vel det i alle nfoene, uten at jeg har sjekket det. Forøvrig så følger vel orginal exe-fila med i alle "seriøse" releases jeg har sett, og 1911 er vel "seriøse" aktører, så det er grunn til å roe hatet litt . (ps nok engang, det går an å vite slikt uten å downloade selv, så slipper vi flame-waren) AtW Hva de skriver har ingenting å si. Du går ikke inn i en butikk, stjeler produkter, og står og selger dem utenfor under skiltet "Liker du disse bør du kjøpe fra butikken bak meg". Joda, det er greit nok det, tenkte bare jeg skulle komme med en oppklaring, da det virket som det var litt forvirring(?) angående hva som sto i nfo-fila deres. AtW Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 " SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE! IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!" Dette sto i nfo-en til den siste 1911-releasen (hentet ikke ned spillet, så roa egga alle ). Det står vel det i alle nfoene, uten at jeg har sjekket det. Forøvrig så følger vel orginal exe-fila med i alle "seriøse" releases jeg har sett, og 1911 er vel "seriøse" aktører, så det er grunn til å roe hatet litt . (ps nok engang, det går an å vite slikt uten å downloade selv, så slipper vi flame-waren) AtW Hva de skriver har ingenting å si. Du går ikke inn i en butikk, stjeler produkter, og står og selger dem utenfor under skiltet "Liker du disse bør du kjøpe fra butikken bak meg". Selvfølgelig har det ingenting å si, men det å sammenligne det med å stjele varer i en butikk er uansett helt feil. Dersom du stjeler noe fra en butikk forhindrer du butikken i å selge nettopp den varen. Dersom du piratkopierer et spill, er det veldig individuelt hvorvidt du faktisk har gjort noen skade overfor spillselskapet. Stjele varer-analogien brukes flittig av lobbyorganisasjoner i den etter hvert velkjente "MP3-debatten" (for et navn), men er like fullt helt på jordet. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke den best analogien, men la meg prøve igjen. Du hindrer i det minste distributøren å selge de varene, for ingen mennesker kjøper samme spill to ganger. Det vil derfor være det samme som å bryte seg inn i lageret til distributøren, fjerne noen kopier og selge dem selv. Bare eliminer selve produksjonskostnaden av spillpakken, naturligvis. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe, tenkte akkurat på det samme. "Hvis du liker spillet, så kjøp det! Ja, her har du det forresten gratis, bare sånn i tilfelle du skulle ha annet å bruke pengene dine på..." Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke sett så mye til razor1911 i det siste. Har for det meste kun sett deviance releases. Som sagt så tror jeg ikke resten av razor1911 gir seg bare fordi lederen ble tatt Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke sett så mye til razor1911 i det siste. Har for det meste kun sett deviance releases. Som sagt så tror jeg ikke resten av razor1911 gir seg bare fordi lederen ble tatt 7 februar er vel ikke så lenge siden? Det var siste Razor1911 rls så langt.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hihihi! Ferskt kjøtt til fengselshomoene i USA! Til pass for nerder som tror de er tøff! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke sett så mye til razor1911 i det siste. Har for det meste kun sett deviance releases. Som sagt så tror jeg ikke resten av razor1911 gir seg bare fordi lederen ble tatt 7 februar er vel ikke så lenge siden? Det var siste Razor1911 rls så langt.. fult mulig de har hatt et nylig releas men _JEG_ har sett veldig lite til dem i det siste Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke den best analogien, men la meg prøve igjen. Du hindrer i det minste distributøren å selge de varene, for ingen mennesker kjøper samme spill to ganger. Det vil derfor være det samme som å bryte seg inn i lageret til distributøren, fjerne noen kopier og selge dem selv. Bare eliminer selve produksjonskostnaden av spillpakken, naturligvis. Nok en gang er jeg nesten like uenig i analogien - du har fått den _litt_ opp fra gjørma, men nei. 1. Det er ikke det samme som å _BRYTE_ seg inn et sted, fjerne noen kopier og selge dem selv. Det tilsier at du faktisk går inn på noen annens _eiendom_, tar kopiene som _de_ har betalt produksjonskostnaden for og deretter selger dem selv. Og når du så 'ser bort fra produksjonskostnaden', så har du vel strengt tatt fjernet hele grunnen til å faktisk BRYTE seg inn et sted? 2. Nok en gang antar du at alle som kjøper et piratkopiert spill er folk som ville ha betalt full pris for produktet. Det blir også feil. Jeg gjetter at opp mot .. kanskje 80% (71% av all statistikk blir funnet opp mens man skriver) av de som kjøpte piratkopierte spill ikke ville ha kjøpt orginalspillet uansett (eller kanskje fler). Selvfølgelig snakker vi om tapt fortjeneste ettersom noen av disse personene heller ville ha kjøpt spillet fra produsenten, men denne er så utrolig langt fra (solgte piratkopierte spill) * (utsalgspris u/mva - produksjonskostnad). Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 backupp av originale.exe fila for.eks så er patching en drøm men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon, slik at du ikke har tilgang på den orginale fila, så derfor hater jeg slike grupper. thomas: det er bare du som er noskills og laster ned crappy wrz-releases fra kazaa og bittorrent Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke sett så mye til razor1911 i det siste. Har for det meste kun sett deviance releases. Som sagt så tror jeg ikke resten av razor1911 gir seg bare fordi lederen ble tatt 7 februar er vel ikke så lenge siden? Det var siste Razor1911 rls så langt.. fult mulig de har hatt et nylig releas men _JEG_ har sett veldig lite til dem i det siste Det er jo alltid ett kappløp mot tiden og hverandre i disse miljøene. Det er om å gjøre å komme først og med den beste releasen. Hvis noen velger å gi det ut selv om de har blitt slått, så blir utgivelsen bare nuket og gruppen blir sett på som mindre seriøs hvis de fortsetter slik. Men ja, det er for det meste Deviance, Immersion og fra tid til annen Fairlight som kommer ut med de virkelige bra spilla. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke sett så mye til razor1911 i det siste. Har for det meste kun sett deviance releases. Som sagt så tror jeg ikke resten av razor1911 gir seg bare fordi lederen ble tatt 7 februar er vel ikke så lenge siden? Det var siste Razor1911 rls så langt.. fult mulig de har hatt et nylig releas men _JEG_ har sett veldig lite til dem i det siste Det er jo alltid ett kappløp mot tiden og hverandre i disse miljøene. Det er om å gjøre å komme først og med den beste releasen. Hvis noen velger å gi det ut selv om de har blitt slått, så blir utgivelsen bare nuket og gruppen blir sett på som mindre seriøs hvis de fortsetter slik. Men ja, det er for det meste Deviance, Immersion og fra tid til annen Fairlight som kommer ut med de virkelige bra spilla. Poenget mitt var at Razor1911 har vært lite synlige i mine øyne. Hva som er årsaken vet jeg ikke, men hva du sier kan sikkert stemme Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) backupp av originale.exe fila for.eks så er patching en drøm men noen av releasene til disse gruppene har en "ferdigcracka" installasjon, slik at du ikke har tilgang på den orginale fila, så derfor hater jeg slike grupper. thomas: det er bare du som er noskills og laster ned crappy wrz-releases fra kazaa og bittorrent John: FU Men så bruker jeg ikke kazaa, bruker shareaza for det er mye bedre Dessuten laster jeg ikke ned på en sugen isdn linje heller da. Dessuten skal du ikke si så mye selv din Leacher. Og kom ikke her og si noe annet, for det kan vi ta på mandagen (PS: ikke kom dere andre og si at jeg flamer DJ-JK, for dette er bare ren humor fra min side ) Endret 13. februar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg