Gå til innhold

Soldner vs Farcry

Anbefalte innlegg

Begge spill slippes i februar/mars og har tiltrukket seg mange fans over hele verden. Soldner ser ut som å bli en blanding av OFP og Renegade, med mer vekt på realisme. Fokuset kommer på multiplayer delen, spillet har støtte for 128 spillere (selv om flertallet av serverne kommer til å bruke 32). Banene er gigantiske og det finnes over 150 kjøretøy og våpen.

Det virker som om Farcry har bedre grafikk og fokuserer mer på singleplayer.

Får mer informasjon gå inn på nettsiden til spillene

Soldner Offesielle Nettside

FarCrys Offesielle Nettside

Hva kommer du til å spille?

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra min side kommer nok begge spill til å bli flittig brukt..

Men regner også med at Far Cry kommer til å bli fort runna .(Tipper 2, max 3 dager).

Noen som forresten har hørt hvor mange "brett" Far Cry kommer til å ha???

Når det gjelder Söldner kommer vell dette til å spilles online LEENGE fra min side!!!!!! :D

Har det kommet no Söldner demo ennå???

Lenke til kommentar

det blir litt feil og samanlikne desse to spela. dei er jo totalt forskjellige.

far cry: legger mest vekt på sp. det ser utsom det vil bli ein lang og variert sp del. med høy replay mogleghet pga få scripta hendelser og ein bra ai. multiplayer delen ser og veldig spennande ut (kjem ein mp demo snart). grafikken kjem til å vere noko av det beste til no. far cry vil få ein lang levetid pga mange mods

soldner: har hørt at den vil få ein lang sp (250 oppdrag eller noe sånn) det vil bli lagt stor vekt på teamplay. det vil og vere mange biler/fly/tanks osv du kan bruke. men det er mp delen som er spillets høgdepunkt. som sagt tildlegare i tråden så er det støtte for 128 spillere, noko som er ein liten revolusjon på denne typen spel. det som fasinerer meg mest er at alt skal kunne bli ødelagt (trær, hus, landskapet osv) soldner har og store mod moglegheter.

Lenke til kommentar
Her er det ikke snakk om sammenligning.. Men release!      :devil:

Spørsmålet er: Hvilket spill kommer du til å spille... (ingen sammenligning)  ;)

:blush:

:p

kjem sikkert til å prøve begge. men av dei 2 spela, så er far cry favoritten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...