tma001 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jobber med å installere Linux (Fedora), men det skulle vise seg til å ikke være så lett. Rett etter at jeg har trykket <ENTER> for grafisk eller <Linux text> for tekst installering så oppstår det problem. Anaconda starter så kommer det opp at jeg må reboote systemet, dette skjer hver gang jeg prøver. Kan det ha noe å si at: "ImportError: cannot import BETANAG". Noen som vet? Lenke til kommentar
Stim Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva sier testen av cd'ene? Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Testen sa: PASS Har fått det til, satte over en hdd og en cd-rom i en annen maskin å installerte det. Mulg det var problemer med at jeg allerede hadde Win XP. Men alt er godt! Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 I windows bruker man som regel MSN messenger. Hva blir brukt i Linux? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 AMSN eller GAIM er begge fine MSN-klienter. Fins noen andre også. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 F.eks. Kopete eller KMess, som begge integrerer seg bedre med KDE enn verstingen aMSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå