karl hungus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hallais En venninne av meg sier hun kopierer alle cdene sine med Windows Media Player ! Jeg har aldri pr¢vd dette selv, da jeg er NERO-tilhenger, og er litt skeptisk når hun forteller meg at hun kan velge mellom analog og digital kopi av musikk-cder... Noen som vet om Windows Media Player kopierer like bra som NERO ?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Bruker selv den funksjonen, fungerer meget bra. Bruker da Windows Media lyd uten data tap, tar ca 400 mb pr cd plate. Er absolutt ingenting å utsette på lyden. Heller ingenting når jeg kopierer i 192 kbps Har ikke brukt Nero sin så den kan jeg ikke si noe om Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 når jeg kopierer cdplater er målet mitt å få en så identisk kopi som mulig, samme format, uten komprimering, uten data loss, etc tror nero egner seg best her Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Media Player kopierer cd'er fint. Her blander man kortene litt, når man sier at Media player mangler alternativer. Da er man plutselig over på noe helt annet, konvertering...og da, da er ikke media player såpass. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Denne funksjonen fungerer supert for meg og det er meget lett Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 det grunnleggende sp¢rsmålet her er vel egentlig: er det forskjell (om enn ¢rliten) på en audio-cd brent med WMP og én brent med Nero ? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Minus med å bruke WMP vs. Nero: -Du får filer som er låst til WMP -Kvaliteten (iafall med defaultinnstillinger) er lavere så vidt jeg vet. -Du kan få problemer med avspilling senere dersom du oppgraderer til et nytt OS -Du deler sikkert hva du spiller med MS. -WMP er et program som jeg ersonlig ikke liker ettersom det henger seg av og til. Endret 24. februar 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå