Hamsterino Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 En bra låt gikk nettopp på Petre. Hvordan skal jeg finne ut hva den het? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hør videre på petre, så opplyser de om hvilke låter de spillte Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 En bra låt gikk nettopp på Petre. Hvordan skal jeg finne ut hva den het? Syng den inn på pc-en og legg ut lydfilen her! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 En bra låt gikk nettopp på Petre. Hvordan skal jeg finne ut hva den het? Syng den inn på pc-en og legg ut lydfilen her! Jeg har vondt i halsen og har glemt låta, så det er ikke vits i. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvis du har glemt den var den sikkert ikke så viktig Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 hvis du har glemt den var den sikkert ikke så viktig Nei det var vel ikke det. P4 er flinke til å legge ut låtene de spiller og har spilt på nettet, men det er Petre grusomt dårlige til. Hvis du trykker på musikk, får du musikknyheter, trykker man på spillelister får man vite hva Are og Odin spilte i november! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 are og odin er noe dritt... hør heller på mpetre Det der er jo et gullkorn av de sjeldne... Mpetre fremfor Are og Odin? Jada... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Are og ODin er jo et klassisk eksempel på "elsk eller hat". Velger selv å hate... men så er jo jeg radioprogramleder selv da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Are og Odin eier verden.. Mira: hvilket program sjefer du over? Kanskje jeg har hørt deg på radioen.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg hørte det på skolen. Radioen sto tilfeldigvis på Petre. En gang før hørte jeg en bra låt som jeg ikke visste hva het på Are og Odin, så gikk jeg inn på siden til Petre, trykket på spillelister, trykket på Are og Odin, også sto det hva de hadde sendt for 4 måneder siden. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 are og odin er noe dritt... hør heller på mpetre Det der er jo et gullkorn av de sjeldne... Mpetre fremfor Are og Odin? Jada... Mpetre anyday framfor Are og Odin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå