Blue Gene Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Jeg vurderer å gå litt mer over til konsoll etter mange år som "kun PC-gamer". Ser for tiden på X-Box, og lurer på et par ting. 1: Hvordan er egentlig grafikken på X-Boxen? Jeg har sett noen spill på boxen der alt virker litt kantete og ujevnt. Mulig det har med oppløsning å gjøre. 2: Skal kjøpe TV til rommet, men hva skal jeg velge? en "28" flat TV eller en "17-19" LCD TV? 3: Ved eventuelt kjøp skal jeg også kjøpe Avansert RGB kabel, DVD-kit, trådløs controller og etterhvert LIVE kitet. Noe mer jeg bør kjøpe? 4: Finnes det tastatur/mus til X-Boxen? Da med tanke på FPS spill som HL2 og Doom3. Fungerer det greit å styre i FPS spill med en vanlig controller? 5: Blir det OK lyd på spillene hvis man bruker hodetelefoner på x-boxen? Har sett på en del spill som virker lovende. Halo1og2 HL2 Doom 3 Fable SC: Ghost Splinter Cell 1 og 2 True Crime GTA: Doublepack ( GTA og Vice City ) Ninja Gaiden Noen flere? Endret 12. februar 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kjøp joytech sin scart-kabel. grafikken er dårlige ja, mye pga oppløsningen. tastatur og mus kan du få hvis du modder den, men da må du også bruke linux som jeg har forstått (rett meg gjerne på den hvis dere vet noe annet). av andre spill som er verd og ha, stiller KOTOR og Morrowind høyt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hei hei Xbox har god grafikk i hvertfal ti halo1 og oppfølgeren blir bedre stortpotensiale i boxen angående tv vil jeg anbefale en 32" siden bilde i widescreen ikke blir bra på mindre widescreen tv er (i vertfal 28") alt det extra utstyret du nevnte er det en must for max bruk av xboxen og nei det finnes ikke mus og/eller tastaur .. men du kan bygge et hvist du kjører øinuj då den . portene du plugger Controller i er standar usb mem med annet utsende og lyden er avhengei av hodetelefonene dette er da mine meninger og kunskaper andre kan ha annnet og si om saken og det anbefales sterkt og modde xboxen .. kan da spille avi og andre filmer Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvis jeg kjøper en "17" eller "19" LCD/TV skjerm, vil jeg få bedre grafikk da? Med tanke på at LCD-TV skjermer kan kjøre høyere oppløsninger? Hvor får jeg kjøpe Joy-Tec Scart kabel? Og hva slags mod trenger jeg for å kjøre Tastatur og mus? Kan man bruke trådløst tastatur og mus med moden? Jeg prøver og finne info om dette, men kan ikke finne noe. Men ellers tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå