Loomy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er blitt rimelig lei av standardutseendet til Mandrake'en jeg har nå, og de alternative theme'ene som følger med er rimelig kjipe. Hvor kan jeg finne flere? Har googlet, men fant ikke noe vetugt :\ Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Søk på "gnome themes" eller "kde themes." Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sett opp en PLF-urpmi og last ned derfra Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Her finner du abssolutt alt du kan ønske deg! kde-look.org Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 kde-look.org Ja, den er bra, også denne: http://art.gnome.org/ hvis du bruker Gnome. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Takktakk! Har funnet meg endel fete nå Lenke til kommentar
haackon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 åååå, kuuuuuly, jeg fant en shiiiitkul en da.... Den der alienreia til KDE.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå