gotark Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Sjefen har et problem med datamaskinen på jobben. Win98 33.6 modem.. Det tar ganske lang tid å laste ned e-poster på over 10mb. Spesielt når det ligger 50 e-poster på server og venter, men det ligger noe swæringer først og somler.. Går det an å hoppe over disse med OE? Husker det gikk med et annet prog jeg hadde for mange år siden neoplanet eller noe sånn. Noen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Han kan ikke det. Men han kan bruke program som Mailwasher FØR han sjekker mailen (og laster den ned automatisk i Outlook). Der får han se mailer som ligger på serveren, og kan slette dem før de lastes ned. Det er nok løsninga til sjefen din Jeg bruker alltid Mailwasher, da det er glimrende til å stoppe spam med også. Den sjekker automatisk alle mailene dine mot spamcop.net og store antispam-sites, og merker av avsendere som ligger i deres svartelister. Når man først har begynt å laste ned mailene kan det ikke stoppes uten å slettes lokalt på mailserveren først, og han kan heller ikke få tak i mailene som ligger bak i køen før den store er lasta ned/sletta.. Og mailserveren sitter hos leverandøren. Endret 12. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Paull Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Mener det skal være en innstilling i OE, der du kan velge å kun laste ned meldingshoder? (message headers). Da vil man få en oversikt over hvilke mailer som ligger på serveren og størrelsen på disse, og hele mailen vil lastes ned når man velger å åpne mailen. (Eller var det kanskje kun på news-delen av OE? Lenge siden jeg har brukt OE..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå