darkness| Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Denne uken her har jeg stått opp klokken 06:00 hver dag pga jeg har hatt tidligvakt på jobb. I morgen er heldigvis den siste dagen med tidligvakt for denne gangen, men jeg har faktisk merket meg at det ikke er SÅ hardt å stå opp. Dette kan ha noe å gjøre med at jeg har lagt meg rundt klokken 21 - 21:15, men spørsmålet mitt er som følger: Hvilken tid av døgnet er best å være våken på? Det som er litt kjipt med å stå så tidlig opp er jo at man går glipp av all "actionen". Det skjer jo praktisk talt ikke en dritt kl 06:00 - det er om kvelden ting foregår. Hvorfor? Jeg synes alle burde stå opp like tidlig som meg og underholde meg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Står opp 04:30 hver dag og går med avisa.. Digg det egentlig, er heeelt stille ute. Og iskaldt. Tenker på mye interessant da (som f.eks hvor digg det hadde vært å ligget hjemme i senga og tatt på tissen .. ) Men seriøst, liker meg ute om morraen. Stille og fredelig. Unntaket er seff under quarten da, masse fulle folk som spør om de kan få en avis o.l. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor mye får du for å gå med avisen egentlig? Du burde fått 100% natt-tillegg, spør du meg! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Trikset er å stå opp tidlig, ta en ettermiddagslur og slikt kunne holde seg lenge våken på kvelden Ettermiddagslur er et av de store høydepunktene, sover ti ganger bedre enn om natten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 110kr/timen elns . Du er underbetalt. Gikk selv med avisen i fem år i min tid. Alt for lite betalt. Men så var jeg ung og dum da... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 greit å være våken imellom 11:00-24:00. Koslig å få med seg litt solskinn å slikt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 110kr/timen elns . Du er underbetalt. Gikk selv med avisen i fem år i min tid. Alt for lite betalt. Men så var jeg ung og dum da... ungdom er underbetalt. Klager du på lønna får du sparken. lett å erstatte ungdom. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Natta med mindre man er trøtt.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Liker meg best om natterstid. Ang posten dikky, en kamerat av meg er oppe hele natta, går med posten også legger han seg. Sover dagen og på den igjen. Trur han har gjort slik i 2 år... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Våken 1 natt i uiken, deltidsjobb... litt over 180,- timen.. eller er jeg våken til ca 01.00 om kvelden/natten og står opp alt fra 07.00 til 10.00 litt ettersom når jeg har forelesning.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det vanlige er å stå opp litt før 06:00 og legge seg mellom 23 og 24:00. Det er i alle fall slik jeg har det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er egentlig best å stå opp tidlig slik at en får med seg noe av dagen, men når jeg får ferie så ignorerer jeg det med en gang! Snur døgnet med en gang slik at jeg står opp i 3 tiden og legger meg i 6 tiden (6 om morgenen altså) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Liker meg egentlig best rundt 21-22 på kvelden. Deilig å surfe litt rundt på nettet og nippe litt av den kalde colaen da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg liker best å være våken fra jeg våkner til jeg sovner igjen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kvelden, altså rundt 22-23 er den beste tiden. Som ahpadt sa, så er det deilig å surfe på nettet og nippe litt til den duggfriske colaen da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Diggest å sove om dagen og være våken om natta, men minst praktisk også (derfor holder jeg meg til en mellomting). Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg hater å stå opp tidlig.. det er fint om du jobber dagtid, for tiden går så fort, og du har mye av dagen igjen etter jobb.. men jeg blir trøtt sånn i fem tiden, og rundt seks må jeg legge meg nedpå litt.. Det beste er å stå opp i 12-tiden og legge seg ca 3 på natta. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Siden jeg har en åtte-til-fire jobb (yeah, right... som regel er det mer halvåtte til fem... men det er et annet tema), så er den beste tiden min mellom 20-22... da har jeg spist middag og er fortsatt våken og pigg. I helgene har jeg en stygg uvane med å våkne rundt ni-ti tida på morgenen. Dama ligger som reel og purker til tolv-tida, så da har jeg timer for meg selv foran skjermen hvor jeg er våken og utvilt, vil vel nesten si at det er den beste tida i en vanlig uke. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvis du er alene i sommerferien, huset alene er det digg hele døgnet! Stå opp kl 12, daff til kl 3 og sov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå