Gå til innhold

Hvilken tid på døgnet er best å være våken?

darkness|

Anbefalte innlegg

Denne uken her har jeg stått opp klokken 06:00 hver dag pga jeg har hatt tidligvakt på jobb. I morgen er heldigvis den siste dagen med tidligvakt for denne gangen, men jeg har faktisk merket meg at det ikke er SÅ hardt å stå opp. Dette kan ha noe å gjøre med at jeg har lagt meg rundt klokken 21 - 21:15, men spørsmålet mitt er som følger:

Hvilken tid av døgnet er best å være våken på? Det som er litt kjipt med å stå så tidlig opp er jo at man går glipp av all "actionen". Det skjer jo praktisk talt ikke en dritt kl 06:00 - det er om kvelden ting foregår. Hvorfor? Jeg synes alle burde stå opp like tidlig som meg og underholde meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står opp 04:30 hver dag og går med avisa..

Digg det egentlig, er heeelt stille ute. Og iskaldt. Tenker på mye interessant da (som f.eks hvor digg det hadde vært å ligget hjemme i senga og tatt på tissen .. :p )

Men seriøst, liker meg ute om morraen. Stille og fredelig. Unntaket er seff under quarten da, masse fulle folk som spør om de kan få en avis o.l.

Lenke til kommentar

Jeg hater å stå opp tidlig.. det er fint om du jobber dagtid, for tiden går så fort, og du har mye av dagen igjen etter jobb.. men jeg blir trøtt sånn i fem tiden, og rundt seks må jeg legge meg nedpå litt..

Det beste er å stå opp i 12-tiden og legge seg ca 3 på natta.

Lenke til kommentar

Siden jeg har en åtte-til-fire jobb (yeah, right... som regel er det mer halvåtte til fem... men det er et annet tema), så er den beste tiden min mellom 20-22... da har jeg spist middag og er fortsatt våken og pigg.

I helgene har jeg en stygg uvane med å våkne rundt ni-ti tida på morgenen. Dama ligger som reel og purker til tolv-tida, så da har jeg timer for meg selv foran skjermen hvor jeg er våken og utvilt, vil vel nesten si at det er den beste tida i en vanlig uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...