brannslange Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som vet hvor nærmeste service-sted for Ericsson mobiler er i Trondheim? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Reidar Myhr er et mobil verksted og de reparerer vel de fleste mobiler? Det liggger hvertfall på venstre side av den veien som du kjører på hvis du tar til venstre i rundkjøringen etter Sluppen broen. Skjønner? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Skjønner? Nei... Mente i nærheten av trondheim sentrum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Skjønner? Nei... Mente i nærheten av trondheim sentrum Vet du hvor Sluppen broen er? (den lille som går over Nidelva) Altså når du kjører over den og opp en liten bakke så er det en rundkjøring, høyre:under E6 og forbi posthuset eller noe sånt. Venstre: da kommer du inn på en vei som går parralelt me E6 og etter en stund kommer du til en Bunnpris eller lignende butikk, da har du kjørt litt for langt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) mobilrepratører i Trondheim sentrum har vel ikkje eksistert sidan EMTS gjekk konkurs i vår 2003 (rettet etter påpeik) mvh JanEirik Endret 18. februar 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) var det ikke i 2003 ? men uansett så anovo fetveien 1 7003 kjeller tafjord kommunikasjon ystenesgt 31 6003 ålesund annbefaler anovo Endret 17. februar 2004 av Errae Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 var det ikke i 2003 ? men uansett så anovo fetveien 1 7003 kjeller tafjord kommunikasjon pb 235 6003 ålesund annbefaler anovo Du, din merkelige skrue. Du anbefaler meg seriøst ikke å dra helt til Lillestrøm (Kjeller) eller Ålesund for å fikse mobilen min? Virker som rene idiotien når en selv bor i Trondheim og spurte om noen i nærheten av sentrum.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 du din merkelige skrue selv! se lenger opp,- det står at det ikke finnes i trondheim etter at EMTS gikk konkurs i 02/03... nærmeste for deg er å sende den til en av de verkstedene... forstår du det ? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 forstår du det ? Nei... Mulig du selv synes Norge er et lite land, men personlig gidder jeg ikke å kjøre 600 km med bil bare for å softwareoppgradere mobilen min Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE SENDE forstår du ? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Dette her blir jo rent tåpelig. Syntes du det var en god ide å snakke til andre mennesker på denne måten? Du som har så mange innlegg her burde ha lært det et eller annet om nettikette eller? Forøvrig må geografi-kunnskapene dine være helt ute av kontroll. At en by som Trondheim skulle ha nærmeste service-verksted i Ålesund eller Kjeller er bare helt tullete å tro. Foreslår at du tar en titt i nærmeste leksikon eller bare klikker på denne linken for å lære deg litt om Norges tredje største by. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 og trondheim står for gledens by. var det noe meir du ville egentli ? jeg har svart på spørsmålet ditt om hvor nærmeste verksted er. om du vil ha det utafor døra di er samme for meg. du har fått svar! Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) jeg har svart på spørsmålet ditt om hvor nærmeste verksted er. om du vil ha det utafor døra di er samme for meg. du har fått svar! Spørsmålet mitt var som følger: Noen som vet hvor nærmeste service-sted for Ericsson mobiler er i Trondheim? Du svarte med å dra fram noen verksteder i Ålesund/Kjeller.. Hvordan kan du mene dette var å svare på spørsmålet? Kan du ikke bare innrømme for deg selv at du ikke har peiling og la være og svare? Slike som deg ødelegger bare forumet. Endret 18. februar 2004 av brannslange Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) beklager på det sterkeste for at jeg ødelegger forumet og sprer falske rykter med å svare på spørsmålet ditt om hvor i trondheim det finnes verksted. Beklager men det finnes ikke. så dumme lille meg som ville hjelpe til med å gi adresser til andre verksteder. hva tenkte jeg på? beklager, jeg ser nå at ved å hjelpe ødelegger jeg forumet! beklager igjen, du har helt rett Endret 18. februar 2004 av Errae Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Herregud, enkelte må jo ha ting inn med teskje.. Les hele tråden tre ganger (eller mer om du trenger det), tenk deg nøye om og ikke gidd å poste mer her når du finner svaret på din idioti. Stirr heller ned i bakken og gjenta flaut for deg selv at du aldri kommer til å oppføre deg så toskete heretter. Så skal jeg love å ikke kommentere flere ganger at du har oppført deg som en komplett idiot. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det finnes service verksted i Trondheim!Reidar Myhr i tempeveien 29 tlf:73823400.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Ja men Reidar Myhr var ikkje brannslange interessert i sidan det ikkje låg i sentrum av Trondheim. Men litt utanfor. Endret 18. februar 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ja men Reidar Myhr var ikkje brannslange interessert i sidan det ikkje låg i sentrum av Trondheim. Men litt utanfor. Da har han ett problem i og med at det er det eneste.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå