Gabriel Shear Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hadde tenkt å kjøpe i865, men fadern sa at han kunne bli med å paye halvparten om jeg kjøpte WLAN printer som han har lest litt om. Jeg har ikke peiling på hva som er på marknaden av printere, så er det noe bra? Har trådløst nettverk hjemme med 4 pcer, så det kunne jo vert litt lurt smart å hatt WLAN. Hvordan er det på pris/kvalitet? Han setter WLAN som 1. prioritet, mens jeg setter kvalitet/hastighet, så kan sikkert bli vanskelig dette, hehe. Noen som har noen erfaringer med WLAN printere? Er det en hit? kommer det til å bli det? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Bumper. Kun 8 visninger jo, og der er 3 stk mine. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Må innrømme at jeg ikke har peiling på WLAN printere, men jeg vet at Epson leverer nettverkskort til noen av skriverne sine. Du kan lese litt om det her. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 HP DeskJet 5850 Blekkskriver m/wlan test av HP deskjet 5652 (samme printeren men uten Wlan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå