SuperFaT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 En kamerat av meg har et sånt lite reisekjøleskap, jeg lurer på om det er noe snax der inne som kunne vært kult å laget noe av. Kanskje jeg skal "låne" det å se etter. Jeg tror ikke han hadde brydd seg så mye om det, for det er så lite at det ikke er plass til en stor cola i det engang. Er det noen som har prøvd dette eller har noen meninger? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Inni det kjøleskapet vil du finne 1. stk peltier element (40W?) 1. stk kjøleribbe 1. stk vifte Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke bare bruke det som snuskjøler? Jeg har alltid hatt lyst på et lite kjøleskap ved siden av boksen min fyllt til randen av fersk og fin snus. *Nam* Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 blir jo ikke plass til mere ennoen få bokser snus i et sånn lite kjøleskap.. nei skal snusen kjøles er det best med fryseboks Lenke til kommentar
SuperFaT Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 hehe, jeg har faktisk tenkt på å spurt om å lånt det for å ha snus i, men jeg har kjøleskap i rommet ved siden av mitt så, er ikke lange betan å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå