Gå til innhold

Flere som ikke får Arx Fatalis til å funke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, har aldri hatt problemer med Arx Fatalis. Har du patchet spillet? Det kan kansje hjelpe deg. Om du har en piratkopi er det kansje det som er årsaken, da anbefaler jeg deg å kjøpe spillet, det er verdt pengene, spesiellt om du likte Ultima Underworld 1&2!

Lenke til kommentar
Nei, har aldri hatt problemer med Arx Fatalis. Har du patchet spillet? Det kan kansje hjelpe deg. Om du har en piratkopi er det kansje det som er årsaken, da anbefaler jeg deg å kjøpe spillet, det er verdt pengene, spesiellt om du likte Ultima Underworld 1&2!

Jeg har demoversjonen! Er det patch til den? Hva slags spill er det egentlig? Adventure eller?

Lenke til kommentar

Arx Fatalis er et rollespill som er litt gammeldags i spillestilen. Om du har spillt Morrowind så er det samme type spill som ligger til basis for Arx, men Arx Fatalis er et korridorspill, så man bruker mesteparten av tiden på å utforske huler og dungeons. Man mangler rett og slett den friheten man har i Morrowind. Spillet er ikke dårlig av den grunn, faktsik godt over gjennomsnittet men det er ikke et spill som kommer til å bli husket om 10 år, desverre. Angående patch til demoversjonen må jeg skuffe deg, det er ikke kommet noe patch til den. Har du lastet ned nyeste demo, så er det as good as it gets.

Lenke til kommentar
Arx Fatalis er et rollespill som er litt gammeldags i spillestilen. Om du har spillt Morrowind så er det samme type spill som ligger til basis for Arx, men Arx Fatalis er et korridorspill, så man bruker mesteparten av tiden på å utforske huler og dungeons. Man mangler rett og slett den friheten man har i Morrowind. Spillet er ikke dårlig av den grunn, faktsik godt over gjennomsnittet men det er ikke et spill som kommer til å bli husket om 10 år, desverre. Angående patch til demoversjonen må jeg skuffe deg, det er ikke kommet noe patch til den. Har du lastet ned nyeste demo, så er det as good as it gets.

jeg har innstallert nye drivere til mitt Radeon 9800 Pro kort ( idag) , demoen funket heller ikke med mitt gamle Radeon 9500 kort...rart dette. jaja, få rbare gi opp spillet :shrug:

Lenke til kommentar

Du kan prøve å slette cfg.ini i mappen du installerte spillet til og deretter prøve å kjøre det igjen. Etter en titt på det offisielle Arx forumet er det tydeligvis mange som har hatt samme problemet og det har blitt løst med patch v1.14, den nyeste patchen er v1.17

Desverre er patchene kun for den fulle utgaven av spillet og ikke demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...